banner

maandag 22 augustus 2011

Kussen vintage bird


Dit kussen is uniek, want er is er maar één van! Het is gemaakt van een vintage stofje, dat ik vond bij het leegmaken van het huis van mijn tante. Waarschijnlijk had ze het stofje al heel lang. Ik heb geen idee waarvoor ze het had gekocht, maar het ik vond het leuk om er iets mee te doen. Het is dus een groot kussen geworden.

Het gehaakte gedeelte bestaat uit patchworkblokjes. De bird, banner en labels zijn van stof.  De tekst op de banner is in het nederlands en de tekst op de labels in het engels.Samen vormt het een spreuk die ik ooit ergens las, waar weet ik al niet meer: Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag.
De gehaakte bloem werkte ik af met een knoop. De afmetingen van het kussen zijn: 60 x 38 cm.

Het kussen is nu te koop in de webwinkel!


Geen opmerkingen: