banner

dinsdag 18 oktober 2011

Bretonse schelpenkrans


Deze krans heb ik gemaakt met hele grote schelpen, gehaakte bloemen, kant en parels. 
De schelpen komen uit Bretagne, vandaar de naam Bretonse schelpenkrans. 
Tijdens de vakantie deze zomer maakten mijn familieleden er een sport van om iedere avond rond zonsondergang  - als het water erg laag stond - op en over rotsen te klimmen. Ze gingen iedere dag een stukje verder en brachten steeds meer en grotere schelpen mee.
Ik kon natuurlijk niet al teveel van hun gevaarlijke toeren zeggen , 
want die schelpen kon ik zeker gebruiken.
Dit heb ik er dus van gemaakt en ze zijn nog niet op. 
De krans is in onze webshop te koop.

2 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Een hele mooie schelpenkrans met een prachtige herinnering. Leuk dat je meedoet!
Lieve groet, Renny

Jeanet zei

Wow, wat een supermooie krans is dat Janny, en zo leuk met die gehaakte bloemen ertussendoor! Groetjes, Jeanet