woensdag 23 november 2011

Bloemetje op woensdag

Vandaag  niet zoveel tijd en daarom maar een klein 
"bloemetje op woensdag" !
Deze week een begin gemaakt met opruimen, maar helaas lijkt de chaos alleen maar erger geworden. 
Dat komt misschien ook wel omdat er iedere keer iets tussenkomt: een bestelling, telefoontje, opdracht, enz. Op de werktafel: een halve Issemijn kruk, een halve Issemijn wanddecoratie en een halve Issemijn stoel. 
Half werk dus, maar dat wordt zo niet afgeleverd hoor. 
Nu toch maar snel verder met opruimen - want in deze rommel werkt het niet lekker - en dan als eerste de Issemijn stoel afmaken.

O ja, op de stoel (rechts) is nog net de krans te zien die ik weggeef bij 50 volgers. 
Doe je al mee met deze give away?

2 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

de Viburnum Tinus is zo mooi, wij hebben deze struiken ook veel in de tuin, echt genieten van de mooie witte bloemetjes en daarna de mooie zwarte besjes.
leuke dingen maak je en zo te zien hoef jij je voorlopig niet te vervelen:)

lieve groetjes, Tjits

Ina zei

Hoi Janny,

beddankt voor je reactie !
Natuurlijk kom ik even terug koekeloeren...
Wat een mooie creatieve blog heb je.
Zo te zien maak je heel veel mooie dingen.
Ik ben ook graag bezig, maar met ons boerenleven en alles er om heen is daar niet altijd tijd voor. Toch mag ik het graag zien !
Ik ga je ook volgen !

groetjes liefs Ina