woensdag 30 november 2011

Bloemetje op woensdag

Wonderlijk  bloemetje op woensdag: 
de bloemetjes op het paashaasbakje en de skimmia in de kerstgroenkrans!
Daar heb ik wel een reden voor. Gisteren heb ik de paashaas gemaakt en op de foto gezet voor een cursusproject in het voorjaar. Vanavond hebben we een workshop: kerstgroenkrans. Nu weet je dus waarom ik vandaag koos voor deze wonderlijke combinatie.
Ik maak het nog een beetje gekker met deze foto:
Onze "bedrijfs"pietjes zitten dus vanavond gezellig bij de kerstworkshop in pietenpak.
De pietenpakjes zijn ook handmade. Het pakje van het aapje was bijna niet te naaien, omdat het zo ontzettend klein is. 


3 opmerkingen:

Ina zei

...alles tegelijk dus !! maar het ziet er grappig uit ! Je krans is ook mooi.

He ik zag je Award-blog. Leuk ! Creatieve familie zo te zien. En wat fijn dat jullie creativiteit jullie ook kan helpen bij de moeilijke tijden. Mooi !

Hee groetjes en succes met al je bezigheden !

Ina

~~loraine living~~ zei

Een vrolijk geheel hoor...dat je het nog hebt kunnen naaien voor het aapje, zo klein met alles er op en aan... wel super lief.
Veel plezier van de week, groetjes Diana

De Nostalgische Nonnevot zei

aaah wat leuk!! Dankjewel Janny...ga eens even kijken wat deze award inhoud!! Hihi ik heb al een klein vermoeden..thnx, Nicole*