maandag 28 november 2011

Een award en 7 creatieve weet-je-datjes

 7 creatieve weet-je-datjes omdat ik een AWARD gekregen heb van Tjits van http://thuisbijtjits.blogspot.com/.

Weet je dat ik iets heb met het getal 7? In de naam van onze straat komt 7 voor, ook in de naam van ons huis en ons huisnummer is 7.
Weet je dat ik samen met mijn man in dit huis woon. Hij is in zijn vrije tijd graag creatief bezig en maakt mooie dingen. 
 Weet je dat ik al veel creatieve uurtjes met mijn zoon samengewerkt heb? Voor zijn studie bouwkunde aan de TU Delft heeft hij al veel maquettes gemaakt en ik mocht hem daarbij helpen. Soms tot diep in de nacht. 
 Weet je dat we twee poezen hebben, die heel creatief zijn om 's nachts binnen te komen. Ze klimmen op het balkon, waarbij ze halsbrekende toeren uithalen, en miauwen net zo lang tot we met veel tegenzin  uit bed komen om ze binnen te laten.
Weet je dat ik al eerder samen met iemand een creatief  bedrijf had: de Lampion. Al vrij snel na de start moest ik (tijdelijk)  stoppen, omdat ik onverwacht een hartoperatie moest ondergaan. Later ben ik helemaal gestopt toen mijn dochter ernstig ziek werd door de ziekte van Lyme.
Weet je dat mijn dochter een fotocollage gemaakt heeft om de periode dat ze ziek was op een creatieve manier in beeld te brengen. Ze deed dat in de vorm van een kasteel.
Weet je dat Especial & More haar idee was. Ze maakte al plannen hiervoor toen ze nog bijna de hele dag in bed lag en verder in een rolstoel zat. Gelukkig gaat het nu veel beter met haar en werken we inmiddels met veel plezier creatief samen!

Nu de award nog doorgeven aan 5 anderen! Ik vind dit ontzettend moeilijk, omdat er zoveel leuke, mooie blogs zijn, maar ik heb moeten kiezen. Ik geef de award door aan:



4 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

wat leuk om ook over jou wat meer te weten en wat heb je dit leuk gedaan!
een creatief gezin, heerlijk!
wat bijzonder om te zien hoe je dochter de periode dat ze ziek was op zo'n mooie manier in beeld gebracht heeft.. en jij een hartoperatie.. ook niet niks.. zo fijn dat jullie nu samen zo creatief bezig zijn.. ik hoop dat jullie dat nog heel lang samen kunnen doen!

lieve groetjes, Tjits

De Nostalgische Nonnevot zei

Wauw dat zijn even wat weetjes over jouw! En zeker die creativiteit van je dochter, mooi gemaakt hoor..heel veel sterkte aan haar en super dat we weer wat meer over jouw weten, Nicole*

Zaanse Zolder zei

Leuk om wat meer over je te lezen. Dat van het dashboard heb ik opgelost, vond het zo raar dat ik zo weinig over je las haha.
En ik heb een award gekregen en daar moet ik iets mee doen dus.... denk denk denk....

Mamanon zei

Ooh Janny, wat tof om een Award te mogen ontvangen. Hartelijk dank hiervoor!
Ik heb inmiddels een berichtje met een linkje naar jouw blog uiteraard gepost.

http://madeby-manon.blogspot.com/2011/12/ik-heb-een-award-gehad-van-janny.html

Leuk om zo meer over je te weten te komen. En wat naar voor je dochter wat ze allemaal heeft meegemaakt. Ook fijn om te horen dat het nu goed met haar gaat!
En ik vind dat je een mooie tuin hebt!
Lieve groeten, Manon