banner

donderdag 8 december 2011

Kerstbloemetje...

Voor twee dames van het jeugdsymfonie orkest haakte ik een kerstbloemetje, omdat ze de kerstmuts die ze volgende week bij een concert op moeten veel te saai vinden. Ik hoop dat dit bloemetje de muts een beetje op pimpt.
Toen ik deze bloemetjes aan het haken was, dacht ik ineens weer aan deze oude trommel,
een erfstuk waarin vroeger geld zat, maar nu helaas niet meer. Er zit  iets heel anders in: 
KERSTMANNEN!
De verzameling kerstmannen is in de loop der jaren zo gegroeid. Er zit van alles bij stenen kerstmannen waar een waxinelichtje in kan, kaarsjes, schudbollen, blikjes en ook nog een oude set van drie houten kerstmannen, die in elkaar passen. Misschien moet ik deze de komende tijd toch maar ergens in huis een plekje geven. 

7 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

daar ga je de dames vast heel blij mee maken, wat een ontzettend leuk bloemetje heb je ervan gemaakt!
en wat een leuke schatkist heb je vol met kerstmannetjes!

lieve groetjes, Tjits

It's me zei

Wat een mooie kleur je blik.....prachtig geniet er maar lekker van...liefs van mij...xxx..

Eefies day zei

Wat zullen de dames blij zijn, dit is helemaal in stijl, maar wel uniek!!!
Je verzameling is echt heel mooi, je blik ook hoor!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Zilly zei

Goedeavond Janny, Hartelijk welkom als volgster op mijn blog. Leuk je via dit blog te ontmoeten. Waw-wat gaaf-kinderworkshops geven!!! Ik ben bij een heel creatief iemand terecht gekomen en daar hou ik van. Mooi weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

Mevr. Snoeshaan zei

Wat zijn die houten kerstmannen mooi!
Grappig dat je ons op de markt hebt zien staan! Ik ben de dame met zwarte muts, daarop een grote gehaakte roos, en daar onderuit een bos krullen, hebben wij elkaar gesproken?
Groetjes!

Ina zei

...wat een grappige kerstmannetjes en in zo'n mooi blik !!

Leuk he, dat iedereen zo zijn eigen persoonlijke verzamelingen heeft.

groetjes liefs Ina

Tante Trijns zei

Nou, die dames zullen wel blij zijn met hun bloem! Ziet er prachtig uit!
Enne...ik wil belijden dat ik heeeel traag van begrip ben geweest....ik heb NU pas ontdekt dat je me een award hebt gegeven! Heb zojuist een post erover op mijn blog gezet, dus het is TOCH nog goed gekomen!!
Groetjes,
Tante Trijns
http://tantetrijns.blogspot.com/