banner

maandag 30 januari 2012

Bord pimpen

Tijdens het familieknutseldagje in januari heb ik een bord gepimpt; dat turquoise bord in het midden. Ik heb er echt van alles en nog wat opgeplakt:  restjes behang, oude vitrage, servetten, pailletten, glitter en natuurlijk ook turquoise verf gebruikt. Met allerlei restjes kun je dus hele leuke dingen doen. Het leek me ook leuk om er een workshop van te maken. 
Het bleef niet bij dat ene bord, want inmiddels hebben we met ons (creatief-voor-de-rommelmarkt) groepje ook borden gemaakt. De vierkante borden zijn bewerkt met muziekpapier en (oude) kranten!
Op de volgende foto zijn de details wat beter te zien.
Behalve borden kun je natuurlijk ook andere voorwerpen recyclen b.v. vazen en potten. Ik ga ook nog een keer een vaas doen.

4 opmerkingen:

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat leuk zeg! Heb je dat met behangplaksel gedaan?

Groeten Maaike

Thuis bij Tjits zei

wat een leuk idee!!
ja zo jammer dat picnik stopt, maar mijn schoonzoon denkt dat het wordt overgenomen (gekocht) door Google en dat het dan onder een andere naam verder gaat, laten we daar dan maar op hopen!

lieve groet van Tjits

Stina zei

wat ziet dat er vrolijk uit!!!

groet Stina

~THEA~ zei

Ooo Janny,

Wat is dit leuk! Dat zou ik ook wel eens willen doen.

Ik dacht ja leuk, ze gaat uitleggen hoe het gedaan word. Maar ne, wat jammer.

Is er ergens een link waar je het idee vandaan hebt? Of wil je me het misschien per mail uitleggen. Dat lijkt me ook wel iets voor de dames van de dagbesteding! Mijn vriendin verzamelt ideeën en voert ze uit(met de dames) en ik lever de ideeën aan!!

Fijne dag.

Lieve groetjes van Thea ♥