maandag 16 januari 2012

Challenge It's all in the details...

Renny van Bizzy@home bedacht weer een leuke challenge: maak een blogpost met detailfoto's. Dit is mijn detailcollage geworden.

Ik heb een rondje door de tuin gelopen en daar detailfoto's gemaakt van: bamboe, een gietijzeren vogeltje, groene kerstroos, stuk hout, houten vogelhuisje, een bloesemknop aan de bramenstruik, betonnen vogeltje, een theepot van draad, witte kerstroos, mus in de malusboom, zaaddozen van de hypericumstruik, hart van witte kerstroos, hout op de houtstapel, zaaddozen van?, een stenen kruik en mos op de keien bij de vijver.  Alle foto's zijn echt nu gemaakt, óók die van de bloesemknop aan de bramenstruik. Dat is natuurlijk wel bijzonder in januari.

10 opmerkingen:

http://truutske.blogspot.com zei

Het rondje tuin heeft prachtige detail foto's opgeleverd.!!
Ik heb er van genoten.
Fijne dag, Trudie.

Thuis bij Tjits zei

een bloesemknop aan de bramenstruik.. zo zie je dat de natuur toch een beetje in de war is!!
hele mooie collage heb je gemaakt, weer een leuke bijdrage voor Renny!

lieve groet van Tjits

Wieke van Keulen zei

Wat een heerlijke foto's en de natuur zal nog veel vaker van slag raken met het vreemde weer in Nederland. Het lijkt nu wel lente buiten (behalve dat het eindelijk koud is). Het servies is ook erg mooi geworden. Wat een enig cadeau om aan een vriendin te geven en wat waardevol om te krijgen. Ben nog steeds benieuwd naar je bloemen van vrijdag...

Thuis Thuis zei

Mooie collage!
Ik denk dat we ons allemaal verbazen over de natuur, die blijkbaar toch zijn eigen gang gaat.
Fijne avond.
Groetjes Annette

Miranda zei

Wat een mooie collage met detail-foto's heb je gemaakt van je rondje tuin!

Fijne avond. Groeten, Miranda

Maaike, brocante en theetuin zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Ik ga jou ook volgen hoor. Mooie fotocollage heb je vanuit je tuin gemaakt!

Groeten Maaike

Bizzy @ home zei

Mooie detailfoto's van het buitenleven.
Leuk dat je meedoet.
Groetjes, Renny

Ateljee de Kraal zei

Heel mooi gedaan, prachtig,
Groetjes Hanneke

KnutselMar zei

Dat is zeker bijzonder in januari. Jammer genoeg heb ik dus ook alweer last van hooikoorts, en dat al vlak na de kerst. Ongelofelijk!!!
Van mij mag het nog best ff lekker gaan vriezen en/of sneeuwen hoor ;)

Mooie foto's heb je gemaakt!

Created by Essie zei

dat rondje tuin heeft je prachtige detail foto's opgeleverd. Vind het leuk aan ieder zijn bijdrage allemaal zo verschillend.

Nog bedankt voor je antwoord


Liefs
Esther