banner

zaterdag 14 januari 2012

The making of...

1 theepot, 2 mokken en 3 dames
Wat  zijn ze aan het doen? 
Ze maken met elkaar een verjaarscadeau voor Claudia. Het servies wordt beschilderd met porseleinverf. Dat is een héél precies werkje en ze zijn dan ook zéér geconcentreerd bezig. 
Ik was er niet bij, maar hoorde later dat het zelfs helemaal STIL geworden was en dat schijnt toch zeer bijzonder te zijn voor dit groepje!
Het servies is inmiddels afgebakken en kon vandaag ingepakt worden. Ik vind het erg mooi geworden en ik hoop dat Claudia dat ook vindt.

11 opmerkingen:

http://truutske.blogspot.com zei

Wat fijn als je zo'n prachtig zelfgemaakt kado in ontvangst mag nemen.
Kan me indenken dat ze geconcentreerd moesten werken....zo'n precisie werkje.
Leuke hobby.
Fijne dag, Trudie.

Eefies day zei

Wat een goed idee om dames stil te krijgen:)))
Heel mooi en persoonlijk wordt het cadeau...geweldig toch dat er met zoveel plezier aan gewerkt is...,
♥Eefie

Fijn weekend

Thuis bij Tjits zei

wat een superleuk kado.. om te maken én te geven!!
ik doe zelf ook aan porseleinschilderen, zo leuk om te doen!

fijn weekend,
lieve groet van Tjits

Zilly zei

Super gave workshop-daar zou zelfs ik ook stil van worden-en leuk dat je mee doet met mijn give-away. I cound you in. Mooi weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

Minimoek zei

Wow, wat mooi geworden dat is nog eens een leuk persoonlijk cadeautje, fijn weekend,gr.Linda.

Thuis Thuis zei

Wat een leuk kado is het geworden.
Gezellig zo met zijn alle bezig.
Porcelein schilderen doe ik zelf ook weleens, wat kun je je dan heerlijk uitleven!
Nog een fijne zondag.
Groetjes Annette

Stina zei

Leuk als jezelf zoiets moois kan maken.

goed weekend nog.

gr Stina

Anoniem zei

Haha wat leuk! Ziet er goed uit! Was een erg leuke avond! Elkaars creatieve kant leren kennen! Fijne zondag! Mirjam

Anoniem zei

Ik ben er zeker blij mee! Heel erg bedankt, vind echt een heel leuk cadeau:) Claudia

~THEA~ zei

Leuk dat je mijn blog gevonden hebt! Even proberen of het lukt om hier een reactie achter te laten!

Blogger maakt er een potje van, de laatte dagen. Ik zie dat hier ook al zulke kleine letters staan. Dat was bij mij ook al zo! Ggggrrrrr...ik heb het reactieformulier maar even verandert(op mijn blog) en dat helpt. Geloof ik!!

Fijne week.

Groetjes Thea ♥

Tessa zei

Het was een erg gezellige avond, met een especial eindresultaat :-) Tessa