banner

vrijdag 6 januari 2012

Toch een bloemetje

Een paar maanden terug ben ik spontaan mee gaan doen aan het  bloemetje op woensdag. Ik had geen idee waar het vandaan kwam en/of wie er mee begonnen was tot.... het stopte! Ik weet er nu inmiddels meer over.
Ik blijf toch af en toe een bloemetje op het blog zetten, omdat ik dat leuk vind. 

Het bloemetje van vandaag is een witte hyacint die ik met kerst als een bolletje kreeg en nu op de keukentafel staat te bloeien.
Op de tuintafel staat een bak met klimop, gaultheria en mos. De vogeltulband kocht ik op een kerstmarkt en zoals jullie zien is deze populair bij de vogels. De foto is niet zo scherp want ik nam deze door het glas heen, terwijl het ook nog eens regende buiten, maar 'k wilde het toch even laten zien.

Fijn weekend allemaal!

8 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Prachtige foto. Is het nou een echt vogeltje, bij je vogeltaart of is 'ie nep... Zou wel heel erg leuk zijn als er al van gegeten wordt.

~~loraine living~~ zei

Een mooie collage...enig dat je de merel ziet eten. De tulband ziet er ook zo gezellig uit!
Ik kan de geur van de hyacint hier ruiken...mmm
Ik wens je een fijn weekend, lieve groet, Diana

Thuis bij Tjits zei

wat een mooie collage! en ik vind de tulband voor de vogeltjes helemaal super, wat zullen ze daarvan genieten en jij dan weer van de vogeltjes:)

fijn weekend!

Stina zei

dit vindt ik echt heel mooi om te zien.
gezellig met die vogel erbij,heb je er dan niet voor niets staan.

goed weekend
gr Stina

It's me zei

Jij kunt gewoon het bloemetje op vrijdag doen toch ???....fijn weekend....xxx.....elke dag is de mooiste dag !!

Musje zei

Ik ben dol op hyacinten en het andere bakje vind ik ook mooi en ja vogels,vind ik helemaal geweldig,gaaf zo`n tulband,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

Crea Annemieke zei

Hallo jannie,

Nou het is gewoon heel leuk om toch een keer per week een bloemenfoto te tonen....Zeg wat een mooi stoeltje waw......
Fijne dag nog en lieve groet Annemieke

Thuis Thuis zei

Wat een gezellige blog heb je.
Lekker veel ideeën en inspiratie, daar hou ik wel van.
Ik ga je volgen ben benieuwd naar meer.
Nog een fijne dag.
Lieve groet Annette