banner

maandag 9 januari 2012

Weer aan het werk...

Vorige week hebben we een gezellige familie-vakantie-knutseldag (wat een woord!) gehouden. We maakten een étui van stof, een collage en een bord. We zijn de hele dag druk geweest, hebben een enorme rommel gemaakt, maar aan het eind van de dag was er nog niets (helemaal) af!
Terwijl wij - dames - druk aan het verven waren, werd in de woonkamer hard gestudeerd...
...dachten we. Zou hij soms al begonnen zijn met pizza bakken?

Nu is de rust weergekeerd in huis, iedereen is weer vertrokken en als het goed isdruk aan het werk of de studie...
De resultaten van onze knutseldag hoop ik jullie binnenkort nog een keer te laten zien. 
Fijne week!

4 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

een familie-vakantie-knutseldag, wat klinkt dat ontzettend gezellig!! en die pizza ziet er heerlijk uit, die zal zeker gesmaakt hebben na het "harde" werken:)
ben benieuwd naar de resultaten!

lieve groet van Tjits

Thuis Thuis zei

Wat leuk dat je ook mijn blog gaat volgen, gezellig, welkom.
Lieve gr Annette

Ina zei

Hee Janny,
Ik vind je poppetje zo leuk, ( stond ook al bij dat stoeltje) Zelf gemaakt ? Erg leuk !
Hee, ik probeer al tijden je te volgen, maar op een of andere manier kom je niet in mijn dasboard terecht, weet jij hoe dit kan ?

Punky Wunky zei

Hallo
Ik ben nu ook een kijkje gaan nemen op jouw blog. Dat ziet er gezellig uit, dus ben maar gelijk volger geworden. Wat een leuke creatieve dag hadden jullie, de foto's zien er nu al leuk uit. Ben benieuwd naar de resultaten.
groetjes ingrid van de punnikkamer