dinsdag 24 januari 2012

Winnaar give away

Eindelijk heeft Jip z'n hoed afgezet en de briefjes erin gedaan! Nog belangrijker, hij haalt er ook nog een uit...
Om de spanning er nog even in te houden, vertel ik eerst iets over Jip.
Jip is een handpop van 65 cm groot uit de Living puppet serie. Je kunt een hand in z'n hoofd stoppen en/of in zijn armen en handen. Mijn dochter heeft Jip uitgezocht op internet toen ze langdurig plat in bed lag vanwege haar ziekte. We hebben heel wat af gelachen met Jip, want hij is erg komisch (of de poppenspeelster laat hem erg komisch doen). Het is raar maar waar, alle volwassenen gaan terug praten als Jip wat "zegt" en denken dan achteraf: we lijken wel gek om tegen een pop te praten.  Grotere kinderen vinden hem geweldig. Kleine kinderen vinden Jip vreemd want hij "praat", is geen mens, maar ze vinden het ook geen pop. Eigenlijk weten ze niet goed wat ze denken moeten en zijn soms zelfs een beetje bang. 
We hebben nog een handpop: Lisa. Hier vind je meer over haar.

Genoeg over alle handpoppen! Over naar de trekking.
Natuurlijk gun ik het iedereen, maar ik kan de krans maar één keer weggeven en dat is aan...

 WIEKE VAN KEULEN. 

Wieke, ik vond het wel leuk dat je op mijn berichtje van gisteren reageerde met: "ik zie mijn naam staan". 
Nu zie je je naam dus weer staan!
Ik stuur de schelpenkrans graag naar je op. Wil je even je adres mailen?

8 opmerkingen:

tachterhuisje zei

Proficiat Wieke, ze had natuurlijk ook in mijn badkamer mooi gehangen maar ja ;-)) neee ik gun het je van harte hoor.

Bedankt voor de leuke giveaway.

Lieve groetjes
Carine

Moos zei

Gefeliciteerd Wieke!!!!!!

Wieke van Keulen zei

Je had me moeten zien, Janny. Ik las braaf je hele blogje, terwijl ik heel nieuwsgierig was naar de trekking en toen ik mijn naam zag, riep ik heel hard "WAAAAAAAAAAAAH". Ik voelde me als een kind zo blij, zou Jip dat ook op zijn geweten hebben. Mijn dochter (13) riep "Mam, doe normaal, wat is er"? Dat "waaah" was waarschijnlijk harder en gekker dan je je voor kan stellen. Nou, Janny, ik ben helemaal blij en het krijgt een prachtig plaatsje in mijn huis. Mijn adres is: Thomsonlaan 28, 2014 TT Haarlem.

http://truutske.blogspot.com zei

Wieke, ik feliciteer je met het winnen van deze prachtige give away.
Wat zul je hier veel plezier aan beleven.
Fijne avond, Trudie.

Eefies day zei

Hoera voor Wieke, die mooie schelpenkrans is voorjou...
Leuk dat we mee mochten doen!!!!
Wat een lieve pop zeg!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Tessa zei

Gefeliciteerd Wieke! Veel plezier met de mooie krans.

Uit betrouwbare bron weet ik dat Jip het heel leuk vond om een briefje te trekken! ;-) Voor herhaling vatbaar dus.

Groetjes,
Tessa

~~loraine living~~ zei

Van harte gefeliciteerd Wieke!
Jip en Janny bedankt voor het mee doen aan de give away. Lieve groet, Diana

Thuis Thuis zei

Gefeliciteerd Wieke met je mooie Give Away.
Alvast een decoratie stuk voor de zomer, of mooi in de badkamer, toilet ect. ect.
Bedankt Janny voor de mooie krans die gemaakt hebt voor; in dit geval Wieke.
Groetjes Annette