banner

woensdag 29 februari 2012

Fleur & kleur op woensdag

Het is al weer woensdag en tijd voor fleur en kleur! Vandaag een collage van onze tuin in februari. In het begin van de maand overheerste de kleur wit, maar nu  paars en geel.
In het weekend liep ik een rondje met het fototoestel en toen kwam ik bloeiende paarse krokussen tegen, gele winterakonietjes, violen in paars en geel en nog steeds witte sneeuwklokjes, die nu open zijn. In de sneeuw (foto linker bovenhoek) leek het wel of ze zich even terugtrokken.
Wat een groot kleurverschil in één maand tijd! Boven helemaal winter en onder zie je de lente.

10 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Ha Janny,
Ik kom zo via via bij je binnen wapperen! Wat een leuke blog heb je zeg. Prachtige collages maak je.
Zo mooi zo ook de gele met de narcissen.
Ik ga je volgen hoor en nu nog even verdere lezen.
Fijne dag
Yolanda

Zaanse Zolder zei

Wat heerlijk dat de tuin weer tot leven komt !

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Heerlijk veel kleur heb je al in de tuin. Mijn viooltjes hebben de kou helaas niet overleefd en de bolletjes zijn ook maar heel summier.
Fijne dag en groetjes, Nicole

http://truutske.blogspot.com zei

Zie je...de lente is in aantocht.
Wat een mooi contrast geeft dat weer op jouw collage.
Prachtig gedaan.
Fijne dag, Trudie.

Ateljee de Kraal zei

Mooie foto's nu krijg ik echt zin in de lente.
Groetjes Hanneke

Wieke van Keulen zei

Wat een heerlijke foto's, Janny. Echt om de voorjaarskriebels bij te krijgen.
Dank voor je reactie op mijn weggeefactie. Ik heb voor jou lootje nr 4 gemaakt. Volgende week vrijdag, 9 maart vindt de trekking plaats. Nu maar hopen dat je geluk hebt. Groeten, Wieke

Anoniem zei

Mooie collage! De sneeuw en het schaatsen was fijn, maar nu mag het voorjaar komen van mij!!

Groeten Maaike

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

anoniem was ik, foutje!

Stina zei

leuk zo twee in 1 collage.
ga ook maar es op zoek naar de lente bloemetjes!!

gr Stina

bleudelavandou zei

Leuke collage en een nostalgische blik naar de voorbije maand.

Liefs
marieke