banner

woensdag 22 februari 2012

Fleur & Kleur op woensdag

Fleurig & kleurig, of kleurig & fleurig? Ik weet het niet meer en ook niet van wie het idee is! Maar ik doe mee vandaag met een collage in geel.

In de collage natuurlijk bloemen, want ik kan slecht zonder. Narcissen geven mij altijd een voorjaarsgevoel. Narcissen zijn ook te zien op de foto's van deze collage...

...die ik jaren geleden gemaakt heb met servetten en verf. In totaal heb ik er twaalf gemaakt,drie voor ieder seizoen. Deze hoort bij lente. De collages hebben een hele tijd in de keuken gehangen en ieder seizoen dus  drie andere.

Toen ik vanmorgen deze blogpost maakte, wist ik even niet meer van wie het idee was. Nu gelukkig wel! Het is van Veronique van Een sneller kloppend hart: Fleur en Kleur op woensdag.

9 opmerkingen:

Ateljee de Kraal zei

ik krijg zin in de zomer bij het zien van deze collages, leuk.
hanneke

http://truutske.blogspot.com zei

Met recht kleurig en fleurig jouw bijdrage van Veronique.
Gezellig hoor.
Wens je een fijne dag, Trudie.

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Fleurige bijdrage! Leuk om de collages zo ieder seizoen te wisselen!

Groeten Maaike

Zaanse Zolder zei

Wat een vrolijke kleurige post ! Ik voel de lente !

Een sneller kloppend hart zei

Wat heb je geweldig leuke collages gemaakt...echt heel mooi.
Ik krijg hier een enorm voorjaarsgevoel van (en 't was btw mijn idee hihi)

Fijne dag

Groetjes, Veronique

Rosabears zei

Vrolijk en blij, dat komt er in mij boven wanneer ik naar je collages kijk.
En wat mooi de onderste, ben eigenlijk benieuwd naar de andere 11.
Groetjes en een heel fijn weekend.
Marja

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een mooie fleurige post heb je gemaakt, daar krijg ik een heerlijk voorjaarsgevoel van!

Groetjes en een fijn weekend,
Esther

KnutselMar zei

krijg gelijk een voorjaarsgevoel bij je blogje, heerlijk :)

Diana zei

Wat heerlijk vrolijk, erg leuk om te zien in een collage! Wat leuk dat je de schilderijen hebt gemaakt, gezellig hoor. Lieve groet Diana