banner

dinsdag 7 februari 2012

Home is where the heart is

Ik doe graag mee aan de nieuwe uitdaging van Bizzy @ Home
maak een blogpost over


~ Home is where the heart is  ~


Deze Paper & More collage heb ik gemaakt voor mijn dochter toen ze op zich zelf ging wonen. Dat was voor haar en voor ons heel bijzonder, want jarenlang was ze op veel hulp van anderen en een rolstoel aangewezen. In 2010 ging het zo goed dat  het mogelijk was om zelfstandig te gaan wonen en ze woont er nog steeds met veel plezier!

Voor de collage heb ik papier, verf en kant gebruikt. Op de hartjes aan de rechterkant staan spreuken, die voor haar van toepassing zijn/waren:
*Je kunt de golven niet tegenhouden, maar wel leren surfen*
*Bij tegenslag verander ik van route, maar nooit van bestemming*
*Wanneer niets zeker is, is alles mogelijk*
*Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag*

6 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Wat een mooi hart heb je gemaakt en de spreuken zijn ook prachtig.
Leuk dat je meedoet!
Lieve groet, Renny

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Mooi gemaakt, met mooie spreuken!

Groeten Maaike

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Prachtig hart heb je gemaakt voor je dochter. Zo mooi met die spreuken. Dat hart zal ze zeker koesteren.
Fijne avond en groetjes, Nicole

Thuis Thuis zei

Hier word ik heel stil van.
Wat een prachtig hart.
Zoveel warmte in je woorden, en wat een kracht van jullie beide!
Fijne week .
Lieve groetjes Annette

Miranda zei

Wat heb je dit mooi gemaakt en helemaal voor haar door de persoonlijke teksten!

Fijne dag. Groeten, Miranda

Het Sfeer Atelier zei

Mooi gemaakt zeg. Zeker de spreuken zijn helemaal waar. En zo erg van toepassing op Home Sweet Home !