donderdag 1 maart 2012

Februari in beeld

Gisteren had ik weinig tijd, maar ik heb wel even heel snel jullie berichtjes bekeken. Ik zag "februari in beeld"  een paar keer voorbij komen en ik vond dit zo'n leuk idee dat ik nu even mijn februaribeeld gemaakt heb.
 Weer snel, weer geen tijd, want.... de tuin heeft hoognodig een opknapbeurt nodig. Vanavond hoop ik wat meer tijd te hebben en even bij jullie langs te komen en te reageren op alle leuke berichtjes.

Als ik februari in beeld een titel zou moeten geven dan zou het zijn: Van sneeuw naar lente!

In februari deed ik mee aan het Poekie project en stuurde ik twee knuffels naar België, maakte ik een kindertasje, veel geboortecadeaus en breide ik de rand aan de muts, die mijn dochter haakte. Ik deed mee aan Home is where the heart is van Bizzy@home, Fleur en kleur op woensdag van Een sneller kloppend hart  en kreeg ik de Versatile award van Created by Essie.
Ook kwamen er weer nieuwe volgers bij: van harte welkom! Leuk dat jullie op m'n blog mee gaan kijken.

4 opmerkingen:

http://truutske.blogspot.com zei

Leuk leuk leuk...ik zag Poekie roject, de mutsjes, collage en heel veel bloemetjes. Inderdaad van winter naar Lente.
Erg leuk gedaan.
Volgende maand weer?
lieve groetjes, Trudie.

Eefies day zei

Wat een mooie maand met veel mooie dingen.
Je projecten en alles eromheen, je bent druk geweest en nu alweer een nieuwe maand...ga lekker genieten.

Lieve groet,
♥Eefie

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Een mooie collage is het geworden! Je hebt veel gedaan, op naar de maand maart!

Groeten Maaike

BROCANTERIE DERDIJK zei

Heel erg leuk je collage over de maand februari! en het is inderdaad een heel leuk idee om elke maand nog even terug te kijken naar wat is geweest.

Groetjes,
Esther