maandag 5 maart 2012

Home sweet home

Ik ga mee doen aan Home sweet home van Barbaramama. Iedere maandag plaatst zij (en inmiddels veel anderen) op haar blog een foto van één bepaalde plek in haar huis, omdat "gluren bij de buren" leuk is.
Dat "bij de buren" heb ik wel heel letterlijk genomen, want ik laat hier geen plek zien uit mijn eigen huis, maar uit dat van m'n dochter. Ik ben wel verantwoordelijk voor het pimpen van het ladenkastje, de stoel en de "kandelaars" naast de spiegel. O ja, ik heb ook nog de gordijnen genaaid en samen met m'n dochter behangen.
De "kandelaars" naast de spiegel zijn vondsten van de rommelmarkt. Toevallig lagen er twee dezelfde koperen kaarsschemerlampjes. Ik heb de kaarsjes en bedrading eraf gesloopt en alles witgeverfd. Een kaarsenring met pegels erop en klaar was de kandelaar. We zoeken nog steeds naar passende donkerblauwe kaarsen. Pas anderhalf jaar hoor!

12 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Oh, wat is dit leuk, Janny. Daar zijn wij Hollanders toch dol op; gluren bij de buren. Wat een gave kamer heeft je dochter er samen met jou van gemaakt. Top.

Minimoek zei

Nou,ik vind gluren bij je dochter ook leuk,hoor en wat een mooie kamer,super!

Crea Annemieke zei

Zo echt mooi!
Leuk idee trouwens... ik ga je met belangstelling volgen op maandag... zelf doe ik niet mee hoor...
Fijne dag nog, Annemieke

Thuis Thuis zei

Niet echt mijn ding, maar super mooi.
Heerlijk alle verschillende stijlen.
Groetjes Annette

Ina zei

Wauw Janny je bent echt van vele markten thuis...

'ziet er prachtig uit allemaal !!

groetjes Ina

Barbaramama zei

Welkom bij Home sweet home!
Leuke eerste bijdrage.

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Leuk, gluren bij de buren!

Groeten Maaike

Thuis bij Tjits zei

wat leuk om even bij je dochter naar binnen te mogen gluren!! wat zal ze blij zijn met zo'n handige moeder!

lieve groet van Tjits

Stina zei

wat ben jij handig, en leuk om te gluren, hihi...

groet stina

Tessa zei

Voor de oplettende lezer: de lampjes zijn niet helemaal hetzelfde! En ik ben zeker blij met zo'n handige moeder.

@nne zei

heel "stylish" de kamer van je dochter ... leuk dat we even mochten binnengluren! liefs, @nne

amy zei

ben dol op gluren bij de buren ,leuke blog ik ga je volgen
Gr Amy