banner

maandag 19 maart 2012

Home sweet home

Vandaag in Home sweet home een blik in de servieskast. Ik heb iets met serviezen en het boerenbontservies dat je hier ziet is dus niet het enige in de kast! Als je goed kijkt, zie je twee verschillende motieven. Op de bovenste plank staat rechts het boerenbont dat nu nog overal te koop is. De stapel dekschalen links is oud. Dat oude servies heb ik gekregen van een familielid.
Hier is het servies in gebruik. Aan tafel zit mijn dochter (links op de foto) met vier vriendinnen. Zij vormen samen een groep....daarover woensdag in Fleur & kleur meer. 

6 opmerkingen:

*MaDiBue*Handicraft* zei

Gezellig zo met z'n allen aan tafel.
Leuke vogelhuisje zie ik ook,grappig hoeveel verschillende er zijn.Kijk maar eens naar mijn variant.Fijne avond.Home sweet home.Marielle

Barbaramama zei

Oooh jeugdsentiment. Mijn moeder had vroeger ook alles van Boerenbond. Nu staat dat hele servies in ons familiehuis in Frankrijk.

Home sweet home X

@nne zei

leuk dit boerenbontservies! het ziet er bij jullie supergezellig uit. liefs, @nne

Gerry zei

Vroeger had elk merk zijn eigen boerenbontservies. Heel mooi!

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een mooi servies en helemaal gezellig zo op tafel terwijl het in gebruik is!

Groetjes,
Esther

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Ziet er gezellig uit! Ben benieuwd naar de kleur en fleur!

Groeten Maaike