banner

maandag 23 april 2012

Home Sweet Home

Ik blijf nog even bezig met vogelhuisjes, 
want ik kan er maar geen genoeg van krijgen!
Dit houten vogelhuisje heb ik in 3 kleuren geverfd, 
maar onder de fuchsiaroze verf heb ik eerst een stukje 
oude vitrage gelijmd voor wat reliëf. 
Het dak is bekleed met tafelzeil en het randje heb ik
afgewerkt met een vintage kantje....
... uit het tafelzeil knipte ik o.a. deze vogeltjes en het strikje.
Nog een geruit lintje en een paar knoopjes en het 
Sweet Home voor de vogeltjes is klaar.
Kijk voor meer Home Sweet Home op het blog van

5 opmerkingen:

Minimoek zei

Wow Janny deze is fantastisch leuk geworden!!

Gerry zei

Gaaf Janny, Prachtig! En zulke mooie kleuren.

Lieve groet,
Gerry

BROCANTERIE DERDIJK zei

Leuk hoor je vogelhuisjes, zo lekker fleurig!

Groetjes,
Esther

Wieke van Keulen zei

Prachtig Janny, zo ga je heerlijk de lente tegemoet. Groet, Wieke

Hannelore Cossins zei

Lekker vrolijk!