banner

woensdag 16 mei 2012

Fleur & Kleur op woensdag

Op 5 mei plaatste ik mijn laatste blogbericht,
nog onwetend dat op 6 mei alles anders zou worden...
... en we op 7 mei afscheid zouden moeten nemen.
Daarom had ik even geen zin meer in bloggen...
...ik probeer de draad nu weer op te pakken en plaats
nu toch maar een Fleur & Kleur op woensdag (
kijk voor meer Fleur & Kleur op het blog van Veronique:
...de natuur gaat ondanks alles toch ook gewoon door! 
Kijk maar voor hoeveel kleur deze gouden regen zorgt in de tuin van
mijn vader...

20 opmerkingen:

Joke zei

De gouden regen in de tuin van je vader is prachtig
Ik weet niet of het daar iets mee te maken heb,maar heel veel sterkte

Groetjes Joke

Janny, Especial and More zei

Dat heeft het inderdaad. Mijn vader is vorige week overleden.

Zilly zei

Dat is heftig nieuws-wens je heel veel sterkte-draag hem mee in je hart. Lieve groet met veel sterkte van Sil.

Thuis Thuis zei

Vreselijk je vader te moeten missen.
En dan zo abrupt.
De goeden regen bloeit fantastisch.
Misschien wil hij je steunen met deze kleuren pracht.
Heel veel sterkte.
Liefs Annette

Janny zei

Ach wat triest, wens je veel sterkte.
Kan me voorstellen dat je geen zin in bloggen had.

Groeten Janny

" me " zei

herinner je de mooie momenten samen en ik wens jou en je familie veel liefde en warmte bij elkaar in deze moeilijke moment

Eefies day zei

Mooi die gele kleur en de natuur stoort zich niet aan ons hoor, alles groeit gewoon door, mooie foto's.

♥Eefie

Eefies day zei

Natuurlijk ook heel veel sterkte gewenst Janny, sorry, dat vergeet ik erbij te zetten.
Ik wens je veel kracht en warmte van de mensen om je heen.

♥Eefie

Judiths-creablog zei

Ach wat vreselijk om zo plotseling je vader te moeten missen. Heel veel sterkte gewenst.
De natuur gaat inderdaad gewoon door, de goudenregen doet het prachtig. Je hebt er mooie foto's van gemaakt!

Groetjes Judith

Gerry zei

Wat verdrietig, Janny! En dan zo plotseling.
Ik wens je heel veel sterkte en moed om verder te gaan en hoop dat je dat in een kring van geliefden kunt doen.
Ondanks dat alles is de Gouden Regen heel mooi!

Lieve groet,
Gerry

Zaanse Zolder zei

Wat een verdrietig nieuws. Het kan heel moeilijk zijn dat alles om je heen doorgaat maar dat heeft ook wel wat moois, zoals de natuur zijn werk doet en alles weer in bloei komt.
Uit ervaring weet ik hoe moeilijk het is om je ouders te missen.
Ik wens je veel sterkte, met lieve mensen om je heen gaat dat lukken.
Liefs van Sylvia

Trudy zei

Gecondoleerd hoor met je vader. En wat een prachtige gouden regen, dat zal toch troost geven hoop ik voor je. Veel sterkte gewenst!

Miranda zei

Sterkte gewenst met dit grote en onverwachte verlies!

Lieve groet, Miranda

Ger zei

Wat een triest bericht dat je vader overleden is....

Symbolisch staat de Gouden regen voor:

Laat mijn hart gevuld zijn met licht, liefde en kracht....

En vooral dat.... wat die 3 woorden inhouden.....wil ik jou toewensen in deze moeilijke tijd!

Liefs,
Ger

Minimoek zei

Wat verdrietig Janny, ik wens jou en je familie heel veel sterkte!

Rosabears zei

Je wereld kan zomaar in een seconde helemaal op zijn kop staan. Je zou dan ook willen dat alles even stil staat bij een groot verlies. Maar alles gaat "gewoon" door.
Een rare gewaarwording vond ik dat, allebei mijn ouders zijn plotseling gestorven.
Ik wil je veel sterkte wensen voor de komende tijd.
Wat blijft zijn de mooie herinneringen, die neem je met je mee, altijd.
Lieve groet,
Marja

Irena zei

heel veel sterkte,en weet je ik weet alles over en leef met je mee,want ik heb namelijk de 29-04 mijn man verloren,veel liefs irena

Esther zei

Ik weet er alles vanaf, de ene dag ben je echt gelukkig en de andere stort het helemaal in! Vorig jaar dacht ik dat het allemaal nooit meer goed zou komen.... Nu weet ik dat er ook weer mooie tijden komen, dat je met een glimlacht terug kunt kijken. Ook naar deze periode. Ik wens je kracht en vooral veel mooie mensen om je heen!

Ateljee de Kraal zei

Heel verdrietig, veel sterkte gewenst hoor,
Groetjes Hanneke

Mijntje zei

Wat een verdriet! Heel veel sterkte de komende tijd!!!