woensdag 20 juni 2012

Fleur & Kleur op woensdag

De prachtige tuin uit mijn vorige post
is NIET mijn tuin.. 
...maar de tuin van het Ferienhaus in Duitsland, 
waar wij in juni een week verbleven... 
...een grote oude boerderij 
(na een week was ik binnen soms nog de weg kwijt)
midden tussen de weilanden...
 
... soms helemaal geel van de boterbloemen...
...in een heel klein dorpje...
 ... waar de staldeuren soms direct aan de weg zitten.
Je moet goed opletten,
want het kan zo maar gebeuren
dat de koeien op hun gemak naar buiten stappen... 
Je krijgt dan een lesje onthaasten, 
want koeien schijnen NOOIT HAAST te hebben!
Kijk voor meer 
Kleur & Fleur op woensdag
op het blog van Veronique:


10 opmerkingen:

Ans zei

Wat een heerlijk vakantieadres,Janny.
Weet je wat mij altijd zo opvalt in Duitsland,dat de straten er zo mooi schoon zijn.

Groetjes Ans

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Prachtig vakantie adres, heerlijk onthaasten en genieten van de natuur.

Duitse boerderijen kunnen heel groot zijn, meestal woonde daar ouders, kinderen en aangetrouwd en hun kinderen.

Prachtige foto's heb je gemaakt.

Fijne avond en lieve groet,

Loes

Thuis bij Tjits zei

wat een heerlijke plek lijkt me dat.. echt een plek om tot rust te komen!!

lieve groet van Tjits

Gerry zei

Wat een mooi vakantieadres. Echt mooi landelijk en rustig. Lijkt me heerlijk toeven!

Lieve groet,
Gerry

Janny zei

He heerlijk even zo'n landelijk plekje, zo leuk die koeien. Alsof de tijd daar silstaat en dat is ook zo zo.

Groeten Janny

Grietje zei

Echt een heerlijke plek om tot rust te komen lijkt me dat. Mooie foto's!
Heerlijk vertoeven op het platte land....

Prettige dag,
Groetjes Grietje

Crea Annemieke zei

Wat een mooie plaatjes bij je weekje uit... wat een landelijke rust... heerlijk Janny.

hartelijks Crea Annemieke

~~Loraine Living~~ zei

Het ziet er heerlijk uit, leuke collage heb je gemaakt...zo vrolijk en een mooi gebouw!
Geniet van het weekend, lieve groet Diana

bleudelavandou zei

Een heerlijke plek om tot rust te komen, zalig!!

Liefs
Marieke

Ina zei

Maar zo te lezen heb je wel een heerlijk weekje gehad.

Fijn hoor !

van harte gegund !

liefs Ina