banner

woensdag 4 juli 2012

Fleurig & kleurige give away

Tijd voor een fleurige & kleurige give away! Ik geef 2 stansvellen "Birdhouses" weg van studiolight. Op ieder vel zitten 2 kleine 3D vogelhuisjes (5,5 x 5,5 x 5,5 cm) met met allerlei dingetjes om er op te doen zoals kleine vogeltjes, bloemetjes, vlindertjes, randjes enz. Leuk om aan takken in een vaas te hangen of in een grote letterbak te zetten.
Er zijn 4 verschillende vellen. In pakketje A zitten de vellen 1 & 2 en in pakketje B de vellen 3 en 4.
Vind je het leuk om mee te doen, laat dan hieronder even een berichtje achter en zet een linkje op je blog. Als je nog geen volger bent dan zou ik het natuurlijk leuk vinden als je dat wordt. Laat ook even weten of je pakketje A of B kiest.
Op 20 augustus maak ik de winnaars bekend!

Kijk voor meer fleur & kleur op het blog van Veronique:

27 opmerkingen:

Ateljee de Kraal zei

Leuk, ik doe mee, en ga voor pakketje A,
Groetjes Hanneke

Maria zei

Oh wat een leuke Give-Away, ik doe graag mee. Ik ga voor pakket B. Ik zet een linkje op mijn blog.
Fijne dag
Maria

Musje zei

Dat is zekers een fleurige en kleurige give-away,heel leuk,ik doe niet mee,want heb zoveel scrapspulletjes,dat ik het ander gun,fijne dag,lieve groet Musje.

Gerry zei

Hele leuke Give-Away, Janny.
Maar ik gun hem graag aan iemand die er ook echt iets mee kan doen. Ik ben op deze manier geen freubelaar.
Fijne dag!

Lieve groet,
Gerry

Minimoek zei

O, superleuk zeg je weggever maar ik kan moeilijk kiezen ehhhh doe maar voor pakketje B en nu maar duimen,spannend!! Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen,groetjes Linda

Eefies day zei

Wat een fleur zeg, helemaal de juiste stemming...
Ik durf bijna niet mee te doen...omdat ik op dit moment zo weinig in blogland ben,maar ik vind ze zo leuk dat ik toch een gokje waag...

Lieve groet,
♥Eefie

ivoorwit.blogspot.com zei

O leuk die give aways.
En lekker kleurig. Graag doe ik mee.
Ik plaats een linkje.
Groetjes, Thea R.

Mamanon zei

Wat leuk! Echt heerlijk frobelwerk voor in de vakantie. Ik waag een kansje en ik zal je meteen even linken! Fijne vakantie!

Miranda Hertogs zei

Wat leuk ik doe mee! Pakketje B heeft mijn voorkeur.

groetjes en fijne vakantie,
Miranda

creatie's and stuff by jenneke zei

leuk leuk leuk ik heb je link op mijn site geplaatst
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/07/mooie-give-away-bij-especial-and-more.html
ik heb nog wel niet zo heel veel volgers maar toch wel een paar hihi
lieve groet jenneke

KnutselMar zei

owww ik zie je leuke give away nu pas (ben een tijdje weinig online geweest, druk met van alles en nog wat 'offline').

Ik vind beide pakketjes ab-so-luut superschattig, maar pakketje 1 is toch nét het allerleukst.

Fijn weekend,

Dreamstuff zei

Oh, wat een leuke give-away! Ik maak graag kans op pakket A. Ik zal een link op mijn blog plaatsen en zo reclame maken tot 20 augustus. Fijne zomer!

Thuis Thuis zei

Hoi, wat een leuke give away.
Heerlijk knutselen daar hou ik wel van!
Dus ik doe graag mee en zet je leuke linkje op mijn blog.
Welk pakketje maak me niet veel uit ( kan moeilijk kiezen (hihi) dus verras me als ik win.
Nu maar duimen.
Fijne week.
Lieve groetjes, Annette

MissRianne zei

Wat een leuke Give Away. Ik wordt volger, leuke blog heb je.. Doe graag mee voor pakketje B. Ik plaats een linkje op mijn blog. Bij mij komt er ook binnenkort een Give Away aan.. :)
Liefs Rianne

THE BLACK BARN zei

BEDANKT VOOR JE REACTIE OP MIJN BLOG.

OP DE EEN OF ANDERE MANIER KAN IK NIET OP JE BLOG KOMEN.
IK KRIJG STEEDS EEN MELDING VAN DAT IK GEEN TOEGANG KRIJG BIJ JOU.
NU BEN IK DUS WEL OP JE BLOG.
MAAR VIA EEN OM WEG.

MAAR GOED IK BEN ER.
IK WIL EVEN ZEGGEN DAT IK JE GA VOLGEN EN DAT IK GRAAG MEE DOE MET JE GIVE AWAY.
IK ZAL EEN LINKJE PLAATSEN OP DE BLOG VAN MIJ.

IK WIL JE EEN HEEL FIJN WEEKEND TOE WENSEN,

MIRANDA

By Ieke zei

Hoi hoi,

Ik kwam via via op je blog terecht, wat een leuke blog heb jij! Ik ben gelijk volger geworden

Mag ik meedoen aan je give-away? Pakketje 2 is helemaal mijn ding ;)

Groetjes Henrike

Anoniem zei

Hallo. Ik kijk altijd graag op je blog, maar heb er zelf (nog) geen. Ik weet vrijwel niet hoe ik het aan moet maken. Misschien kun je me dat uitleggen in short.
Anyway, ik vind je giva-aways geweldig en ik neem graag deel aan de actie. Het maakt mij niet uit welke. Ik vind alles leuk! Tot gauw liefs Nikki
h e s t e r n i k k i @ h o t m a i l. c o m

miekemoeche zei

wat een toffe blog ontdek ik hier niet, 'k heb me vlug aangemeld als volger ! en tuurlijk wil ik graag mijn kansje wagen voor de give-away. voorkeur gaat uit naar pakketje A, alhoewel B ook tof is hoor! Maakt niet uit!
groetjes en tot binnenkort, want hier wil iknog eens rondsnuisteren als ik wat meer tijd heb. Als je zien hebt kom je ook maar eens op mijn blogje piepen,
lieve zonnige groetjes

miekemoeche

Pommelien zei

Hey Janny, je hebt net mijn give-away gewonnen. wil je je adres even mailen? ik doe graag mee met jouw give -away en plaatste reeds een link op mijn blog + ben ik volgertje geworden!
Ik ga voor pakketje B dan!
Dikke zoenen,
Ilse

Peet zei

Dit is wel een erg leuke give away waar ik graag aan mee wil doen.
Een linkje naar je blog ga ik zo meteen plaatsen en ik ben meteen een volger van je geworden :-)

http://pleasurebypeet.blogspot.nl/


Groetjes en succes met deze leuke give away,

Peet

Peet zei

Vergeten te schrijven dat ik voor pakketje B ga...kan niet genoeg krijgen van je vogelhuisjes en vogeltjes :-)


Groetjes, Peet

MIEP zei

Weer een volger erbij. Ik kwam via via op deze blog terecht LEUK.
En ik doe gelijk maar mee aan de give-away. Pakketje B ziet er leuk uit!

landelieke zei

Heel graag doe ik mee, ik kies voor pakketje b.
Te leuk dit!
Ik wordt je volger en zal regelmatig een bezoekje bbrengen aan je site!

Groetjes landelieke

Dinah zei

Hallo, wat leuk dat je mij hebt uitgenodigd om mee te doen aan jouw give away. Ik vind de vogelhuisjes erg lief maar kan niet kiezen.... Ik doe graag mee.
Je linkje staat op mijn blog.

Groetjes, dinah

Pure by me zei

Wauwie hier ook nog maar eventjes,ik doe graag eme met je give away en zou gaan voor pakketje B..
Ben de 22e jarig dus een leuk verjaardagscadeautje zou het wel zijn..
Liefs Chris..

PS,linkje en foto staan op mijn blog

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Super leuk je give away en zag dat ik je niet eens volgde dus dat heb ik ook gelijk even gedaan :-)
Dus ik doe graag mee aan je leuke give away en ga hem direct op mijn blog posten!!!
Groetjes Jacqueline

marietje zei

owww wat leuk! Ik heb wel geen blog maar ben nu wel volger geworden van jou mooie blog.

Hopelijk dat ik toch mee mag doen voor de give a way. Mocht dat zo zijn dan maakt het mij niet uit welk pakket ik zou mogen ontvangen.

Hopelijk dat ik nog lang jou blog mag volgen!