banner

maandag 23 juli 2012

Tuinrondje op maandag

Vandaag kan ik eindelijk weer eens tuinfoto's laten zien die gemaakt zijn bij zonnig weer...
...kater Pim geniet van het lekkere weer en ligt heerlijk in het zonnetje te slapen...
...deze hortensia heeft een roze randje dat, nu de zon schijnt, extra opvalt...
...de spirea's doen het prima, want ze hebben de afgelopen tijd genoeg vocht gehad...
...en deze vetplant ook, want vreemd genoeg moet deze plant wel veel water hebben...
...de pluimpapavers hebben zich inmiddels weer overal gevestigd, waar ze eigenlijk niet mogen staan. Weghalen vind ik zonde, want ze zijn zo mooi, vooral als het zonlicht er door schijnt...
...deze stapel hout ligt klaar voor de terraskachel, maar ik hoop dat het nog lang duurt voordat we de kachel weer nodig hebben.

Ik vind het leuk dat er weer nieuwe volgers zijn. Welkom! Ik wens iedereen een fijne, zonnige week!



7 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

prachtige foto's van de tuin heb je weer gemaakt. en de houtstapel ligt er keurig netjes bij.
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl

Zilly zei

Niets zo mooi als bloemen in de tuin en alles is mooier als de zon schijnt-GENIET-een mooie week toegewenst met hart&ziel door Sil.

Ans zei

Heerlijke tuinfoto's heb je.
En kater Pim vindt dat blijkbaar ook.
Wat een schatje.

Groetjes Ans

Gerry zei

Heerlijk he, dat de bloemen weer eens in de zon mogen staan. Ik ben de heledag lekker buiten geweest en heb een heel boek gelezen. Dat was lang geleden.
Fijne avond gewenst!

Lieve groet,
Gerry

Rozen van Papier zei

Lekker begroeide tuin heb je. Dat opgestapelde hout lijkt wel een kunstwerkje met die evrschillende kleurtjes.

Groeten Janny

Zoete Kers zei

Heerlijke tuin :-)

Chantal zei

Ach, wat is die Pim een schatje... Zo heerlijk ontspannen ligt ie daar.
Ik vind je hortensia prachtig, met dat donkere randje!! Heb ik nog niet eerder gezien.
Geniet lekker van de zomerse avonden die komen gaan.
Fijne week!
Vriendelijke groeten,
Chantal