banner

maandag 30 juli 2012

Tuinrondje op maandag

Op mijn tuinrondje kwam ik allerlei felroze bloemen tegen...
...zoals de vlijtige liesjes in de bak aan het houthok...
...maar ook een corsage en felroze bloemen op een tas en een jurk...
 ... en in deze recycle-hangmand. 
Ooit wilde ik deze mand, die eerst gewoon rond was en kon staan, weggooien. Toen de mand plat getrapt was voor de vuilnisbak en voor de grap nog even aan het haakje gehangen werd, bedacht ik dat het eigenlijk wel een leuke hangmand geworden was. De staat mand staat dus niet meer, maar hangt nog steeds...
...de vlijtige liesjes, die het dit jaar uitstekend doen, zorgen voor een roze tuinwolk...
...en als laatste een paar petunia's.


Fijne en ik hoop, zomerse week!

9 opmerkingen:

Eefies day zei

Wat een mooie vrolijke roze post Janny, een goed begin van de week.
Wat bloeien je planten mooi zeg en de corsage en de jurk zien er ook prachtig uit.

Fijne week,
Lieve groet,
♥Eefie

Gerry zei

Wat een vrolijkheid, Janny! Wat dat betreft is dit roze een mooie kleur. En het bloeit uitbundig!
Ik vind de corsage en de tas ook heel leuk!

Lieve groet,
Gerry

Ans zei

Heerlijke kleurtjes zo,variatie in roze.

Groetjes Ans

Jeanet zei

oh hier wordt je toch helemaal vrolijk van? Gezellige tuin weer! Groetjes, Jeanet

Dreamstuff zei

Mooi al dat roze!

THE BLACK BARN zei

MOOIE VROLIJKE COLLAGE!
HIER HOU IK VAN!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Ateljee de Kraal zei

prachtige kleuren, lekker fel en met die tas er bij, helemaal af,
groetjes

Crea Annemieke zei

Wat een prachtige tuin met fleurige bloemen..... je hebt er een mooie collage van gemaakt.
Nu maar genieten!

Hartelijks Annemieke

Rozen van Papier zei

Leuk al die vrolijke roze bloemen!

Groeten Janny.