banner

zaterdag 18 augustus 2012

De slingers hangen op





De slingers hangen op voor een feestje. Vanmiddag komen er 12 kinderen voor een kinderworkshop: cupcake knutselen. Omdat het zo warm is, doen we het cadeau uitpakspel in de tuin.
Ook limonade drinken en de étagère met lekkers leeg eten mag dit keer buiten. Knutselen doen we maar even binnen, want stel je voor dat alles weg waait.

De slingers hangen er ook een beetje voor alle nieuwe volgers. Van harte welkom op m'n blog! 
Maandag maak ik de winnaars bekend van de give away. Je kunt nog meedoen! Het zou  leuk zijn als ik dan 100 volgers heb. Wie wordt volger nummer 100? 

Prettig weekend!

9 opmerkingen:

miekemoeche zei

mooi die slingers, dat gaat vast een prettig feestje worden!!!
Jammer dat ik al volger ben, anders werd ik graag nr 100!!!
veel plezier straks, en ik duim voor mezelf...om jouw give-away te winnen!
Fijne dag nog, de zon is in elk geval duidelijk van de partij!
lieve groetjes,
Hilde

Eefies day zei

Wat zal dat een feestelijke middag worden zeg, heerlijk lijkt me dit als jarige en de genodigden, om zo lekker in sfeer te knutselen en te smikkelen:)


Fijn weekend,
♥Eefie

Gerry zei

Wat heb je het feestelijk gemaakt voor de kinderen. Dat wordt heel gezellig werken aan de cupcakes!
En dan nog lekker drinken met lekkers.
Dat onthoud je heel lang!
Hopelijk is het niet te warm voor ze.

Lieve groet,
Gerry

Atelier Valerie © zei

Dit wordt gezellig en leuk voor de kinderen.
Veel plezier met het cupcaken.
Geniet ook nog van de zomerse temperaturen.
Groetjes, Valerie ♥

Ateljee de Kraal zei

heerlijk zo'n feestje, geniet er van en van het weer,
groetjes

Ans zei

Het ziet er feestelijk uit,met de vrolijke slingers.
Ik hoop dat het gezellig is geweest.

Groetjes Ans

Janny zei

Gezellig zo lekker buiten voor de workshop en extra feestelijk met de mooie slingers,

Groetjes Janny

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Dit doet mij denken aan toen mijn kinderen nog klein waren, gezellig de boel versieren en als het even kon heerlijk buiten.

Je hebt het super leuk gemaakt en wat heerlijk voor de kinderen om lekker buiten te kunnen zijn.

Je hebt gelijk dat het knutselen veilig binnen hebt gedaan.

Volgens mij hebben de kids een heerlijke dag gehad.

Hele fijne zondag!

Lieve groet, Loes

Krek wak wou zei

Dat ziet er gezellig uit!! Echt een feestje om bij jou te mogen knutselen!
Groetjes van Nicole