maandag 20 augustus 2012

De winnaar is...

Vandaag is het tijd om de winnaar bekend te maken van de give away...
 ... eigenlijk zeg ik het niet helemaal goed, want het is niet de winnaar, maar de winnaars...
...want ik geef 2 pakketjes weg. In pakketje A zitten de stansvellen 1 en 2... 
...en in pakketje B de vellen 3 en 4...
...alle namen heb ik op briefjes geschreven en daar twee briefjes uit getrokken.

De winnaar van pakketje A is Dreamstuff...
en de winnaar van pakketje B is Miranda van The black barn
Willen jullie even een mail sturen met jullie adres naar info@especialandmore.nl, dan kan ik de pakketjes opsturen.

12 opmerkingen:

Gerry zei

Leuk Janny en de felicitaties voor de winnaars!
Fijne avond!

Lieve groet,
Gerry

Eefies day zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Eefies day zei

Hoera voor de winnaars een mooi pakketje, ze zullen genieten.

Fijne week,
♥Eefie

Zoete Kers zei

Gefeliciteerd! :-)

creatie's and stuff by jenneke zei

winnaars van harte gefelies met jullie mooie give away
enne als je weer zin hebt in een give away ik heb er weer 1 staan
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

Atelier Valerie © zei

Aan beide winnaars van harte gefeliciteerd!!
Het was een leuke give-away!
Lieve groetjes, Valerie ♥

Dreamstuff zei

YEAH!!!!! ik heb een pakket gewonnen, daar ben ik reuze blij mee. Ik ben dol op vogels, op vogelhuizen en op knutselen. Dus een droompakket! Dankjewel!

Maria zei

Gefeliciteerd winnaars! en Janny bedankt voor deze leuke give-away.
Liefs
Maria

Janny zei

Gefeliciteerd voor de winnaars! Schattig vogelhuisje!

Groetjes Janny

Peet zei

Gefeliciteerd dames met het winnen van deze leuke pakketjes en Janny hartelijk dank voor deze schitterend leuke give away.

Groetjes, Peet

KnutselMar zei

owww ik ben jaloers, wat zien die huisjes er leuk uit!!! Echt zooo gaaf!

Een proficiat aan de winnaars :p

THE BLACK BARN zei

JOEPIE!!
IK HEB GEWONNEN.

MAAR IK DENK DAT ALS IK DE GIVE AWAY KADO THUIS UITPAK.
MIJN DOCHTER HET UIT MIJN HANDEN GRIST. DAT HET IN HAAR KAMER KOMT TE HANGEN.
BEDANKT HOOR JANNY!!

FIJNE DAG,

MIRANDA