woensdag 8 augustus 2012

Fleur en kleur op woensdag

Dit is werk in uitvoering! 
Ik ben er al heel lang (te lang) aan bezig, maar nu hoop ik binnenkort het eindresultaat te kunnen laten zien. Als de zon even schijnt, is het een leuk klusje voor buiten. Vandaar dat mijn haakwerk op de tuintafel ligt. 
Het nadeel van veel kleurtjes is, dat je ontzettend veel draadjes moet afhechten! Gelukkig is dat inmiddels klaar, nu alleen de afwerking nog.

Het is in ieder geval een (veel) kleurig werkje en de lobelia en roos maken het fleurig.

Wil je nog meer fleur & kleur zien, kijk dan op het blog van Veronique: een sneller kloppend hart.




10 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Inderdaad, veel afhechten maar het eindresultaat ziet er alvast leuk uit!

Nog een gezellige dag,
groetjes, Valerie ♥

Mirjam zei

Hallo Janny,
Het is echt heel erg fleurig en ik ben heel benieuwd naar wat het gaat worden. Ga je het eindresultaat aan ons laten zien?
Ik wens je een heel fijne woensdag,
Lieve groet,
Mirjam

Ans zei

Ziet er inderdaad lekker kleurig uit.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes Ans

Zaanse Zolder zei

om vrolijk van te worden!

Janny zei

Dat ziet er lekker fleurig uit al die kleurtjes, succes ermee!

Groeten Janny

Irena zei

mooi werk inderdaad,ik ben benieuwd ,groetjes irena

Eefies day zei

Wat een kleur en ja wat gaat het worden????
Je brengt gelukkig weer heel wat vrolijkheid vandaag.

♥Eefie

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Hier kun je zeker spreken van Fleur en kleur, prachtig het haakwerk!

Lieve groet,

Loes

Gerry zei

Dat is inderdaad heel veelkleurig. En veel draadjes afhechten. Duurt soms net zo lang.
Ben benieeuwd wat het wordt.

Lieve groet,
Gerry

Peet zei

Het ziet er erg zomers uit Janny..laat die zon nu maar weer snel komen ;-)


Groetjes, Peet