woensdag 29 augustus 2012

Fleur & Kleur op woensdag

Even een kleine Fleur & Kleur bijdrage, want we zijn druk! Op zaterdag 8 september staan we op de jaarmarkt in Benschop. Er moet nog heel veel gedaan worden. Teveel...
Vandaag zijn we bezig met het inpakken van knutselpakketten. Eigenlijk op dit moment alleen Tessa, want ik ben aan het bloggen. Ik moet dus nu ook snel aan de slag.

Jullie weten nu dus ook, waarom ik de laatste tijd zo weinig reageer op alle leuke blogposten. Ik ben gewoon te druk.

Kijk voor meer Fleur & Kleur op het blog van Veronique: een sneller kloppend hart.

8 opmerkingen:

Gerry zei

Echt kleur en fleur!
En veel succes met je drukte! Maak het niet te druk!
En ik hoop dat je ook nog even van de zon van vandaag kunt genieten.

Lieve groet,
Gerry

Janny zei

Ik vind die schilderskwasten zo leuk!

Groetjes Janny

Crea Annemieke zei

Origineel bedacht hoor die kwasten... verder natuurlijk mooie kleuren. Veel sterkte met alle drukte .. we zullen er vast nog wel meer van zien en horen!
Dag Jannie groet van Annemieke

Krek wak wou zei

Kei leuke Fleur en Kleur! Succes met de voorbereidingen voor de jaarmarkt!
Groetjes van Nicoel

Ans zei

Je laat in ieder geval erg leuke kleurtjes zien.

Groetjes Ans

Eefies day zei

Al met al druk en veel kleur...dat wordt een leuke dag daar in benschop...veel succes!

♥Eefie

Loraine Living zei

Ach.. die Tessa is maar druk. In Benshop wat gezellig! Wel leuk knutselpaketten ;) Veel succes nog met freubelen! Lieve groet Diana

THE BLACK BARN zei

MOOIE VROLIJKE KLEUREN.

SUCCES MET DE MARKT!

FIJNE DAG,

MIRANDA