banner

woensdag 1 augustus 2012

Juli in vogelvlucht


Juli is voorbij gevlogen! Ik liep in juli iedere maandag een rondje door de tuin en was twee dagen onderweg. 


In juli ook een give away! Je kunt nog tot 20 augustus meedoen, dan maak ik de winnaar bekend.


Dit was juli in vogelvlucht. De maand in vogelvlucht is een initiatief van Jolanda van Franse Lelie.


Met deze collage van de maand juli doe ik mee aan Fleur en kleur op woensdag. Kijk voor meer fleur en kleur op het blog van Veronique: Een sneller kloppend hart.

9 opmerkingen:

Rozen van Papier zei

Een leuk idee zo'n maandoverzicht! Leuk al die fotootjes dan bijelkaar.

Groeten Janny

Ans zei

Een hele fleurige bijdrage van de maand juli,Janny.

Groetjes Ans

bleudelavandou zei

Leuke foto's, die tas vind ik super mooi...

Liefs
Marieke

Gerry zei

Mooi overzicht in je collage, Janny. Het blijft een leuk idee!

Lieve groet,
Gerry

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Prachtige collage en het ontbreekt zeker niet aan kleur en fleur.

Lieve groet,

Loes

Atelier Valerie © zei

Een heel frisse zomer collage ...
Hopelijk mogen we er nog een tijdje
van genieten!
Nog een fijne avond,
groetjes Valerie ♥

Mirjam zei

Hallo Janny,
Eindelijk kan ik ook eens bij jou reageren. Iedere keer als jij bij mij een reactie achterliet en ik klikte dan op jouw naam, kreeg ik een scherm waarin staat dat jouw profiel niet beschikbaar is, dus dat betekende dat ik niet naar jouw blog kon. Nu zag ik dat je had meegedaan aan Fleur en Kleur op woensdag, en kon ik eindelijk jouw blog weer bereiken... Je staat nu in mijn side-bar hoor, dus ik mis je niet meer nu...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Franse Lelie zei

Leuk dat je meedoet met een mooie collage. En wat een mooi compliment over m'n foto's liet je bij me achter, bedankt! Leuk zo'n tuinrondje op maandag, lijkt me ook wel wat:) Lieve groet

Krek wak wou zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog, Janny! Leuk dat je me gaat volgen! Ik heb ff zitten snuffelen op jouw blog, wat maak je toch leuke collages! Je hebt er een volger bij!
Fijn weekend en groetjes van Nicole