maandag 6 augustus 2012

Tuinrondje op maandag

Op mijn tuinrondje in een zonnige tuin kwam ik dit keer tegen...
...een prachtige vlinder op de vlinderstruik. De struik is letterlijk overgewaaid uit de tuin van de buren. Vorig jaar ontdekte ik een klein takje, dat inmiddels is uitgegroeid tot een forse struik. Met het mooie weer wordt deze struik druk bezocht door vlinders...
...Pippi, die na veel aandringen, ook even wilde poseren voor een foto ...
...een bloem van de oostindische kers en iemand met een gebloemd shirt met oranje bloemetjes, die toch wel erg veel weg hadden van oostindische kers...
...en een paar voeten in zomerse slippers!

Fijne zonnige zomerweek!

12 opmerkingen:

vee zei

de vlinderstruik is één van mijn favorieten! zo'n makkelijke struik, die komen idd overwaaien, bij mijn zus groeide er zelfs ene op het dak van de garage

Peet zei

Oh wat een mooie foto's en wat een heerlijk begin van de week :-)

Groetjes, Peet

Atelier Valerie © zei

Wat een heerlijke zomerse post.
Laat ons hopen dat het nu nog
een beetje zal nazomeren ...
Nog een gezellige dag,

Liefs, Valerie ♥

Ger zei

Laten we maar genieten van het fleurige en kleurige in de tuin.....ik weet niet hoe het in jou tuin er voor staat....maar hier is het mooie frisse er al een beetje af aan het gaan.

En over Oost-Indische kers gesproken....nou die willen niet bij mij in de mand waar ik maanden geleden hun zaadjes uitstrooide....amper blad te zien,het volgende jaar maar weer eens proberen en eten wij de sla gewoon zonder eetbare bloemen.

Fijne (blog)week en lieve groeten,
Ger

Miranda Hertogs zei

Wat een gezellige foto's en Pipi zit toch maar mooi stil ;-)

groetjes,
Miranda

Minimoek zei

Wat een heerlijke zomerse foto's!!!

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Mooie collage van je tuin en Pippi.

In het voorjaar hebben wij onze Vlinderstruik verplant en nu zie ik de eerst bloem uitkomen.

Het lijkt wel of onze Vlinderstruik later in bloei komt te staan.

Hele fijne week en lieve groet,

Loes

Rozen van Papier zei

Wat een gezellige zomerse plaatjes!

Groetjes Janny

Ans zei

Mooi tuinrondje.
En de slippers zijn prachtig.
En wat heeft Pippi een lief koppie.

Groetjes Ans

Gerry zei

Wat een mooi zomerse plaatjes. Hoewel hier verschillende buien uit de lucht kwamen.
Wat een leuke slippers.
Fijne avond!

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hallo Janny,
Heerlijke zomerse plaatjes hoor. En vanaf woensdag krijgen we de zomer weer terug, dat wordt weer genieten...!
Ik wens je weer een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Eefies day zei

De zomer zat gisteren heel goed in de lucht...bij jou is het duidelijk te zien...prachtig de poes...die geniet ook heerlijk mee.

♥Eefie