banner

woensdag 10 oktober 2012

Fleur en kleur

Een tijdje geleden kreeg ik een fleurig & kleurig servet met rozen bij mijn ontbijt in een klein hotel. Dit kon ik natuurlijk weer niet laten liggen! 
Meestal verdwijnt zoiets dan in de kast tussen een indrukwekkende verzameling "vondsten" om er vervolgens nooit meer uit te komen. Dit keer dus niet, want ik gebruikte het om deze cupcakes mee te maken...
...die nu gezellig fleurig & kleurig op een glazen taartplateau compleet met stolp in mijn keukenkast staan.
Kijk voor meer fleur & kleur op het blog van Veronique:
een sneller kloppend hart

19 opmerkingen:

miekemoeche zei

prachtig, al die mooie kleurige roosjes en cupcakes!

Irena zei

wat een leuk idee,zijn net echt,groet irena,ik ben blij dat je ook zo verdwijn verzameling heb,hhiii

Atelier Valerie © zei

Deze cupcakes vind ik echt fantastisch!
Ze ogen heel speciaal.
Je mag er fier op zijn, een prachtige creatie!
Nog een gezellige dag,
groetjes Valerie ♥

Mirjam zei

Jeetje Janny, wat mooi en wat goed van je dat je die niet in het hotel hebt laten liggen. Zo zie je maar dat het pakket aan ´vondsten´ toch wel een heel goed van pas kan komen. Wat een heerlijke Fleur en Kleur op Woensdag,
Lieve groet,
Mirjam

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Oh, wat ziet dat er feestelijk mooi uit!
Een prachtige post om van te genieten en zeker heel kleurrijk.

Fijne dag en lieve groet,

Loes

creatie's and stuff by jenneke zei

ik vind ze GEWELDIG ♥ mooi

lieve groet jenneke

Petra zei

Ziet er topper uit ik vind de kleuren combi geweldig mooi.
Geniet van je dag, groetjes Petra.

Gerry zei

Wat ontzettend leuk Janny! Hele mooie servetten en dan ook nog zo creatief ermee. Het is heel fleurig, maar er zitten ook kleuren van de herfst in.
Een mooie dag!

Lieve groet,
Gerry

Mapi zei

Wat een feest van kleur heb je ervan gemaakt.
Heel fleurig !
Fijne dag
Liefs
Mapi

Moos zei

Wow meis. Ben helemaal verliefd op je cupcakes!!!!!!!!

Joke zei

Ze zijn net echt , je zou er zo een hap van nemen.
Een fleurige post.

Groetjes Joke.

Ans zei

Wat een goed idee.
En zo lekker fleurig en kleurig.

Groetjes Ans

Krek wak wou zei

Een en al vrolijkheid die cupcakes van jou! Kei leuk!
Groetjes van Nicole

Ateljee de Kraal zei

Heerlijk wat een mooie kleuren, word ik vrolijk van

Eefies day zei

Ze zien eruit om in te bijten...wat ene kleuren en heel mooi hoor.

♥Eefie

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Wat zien ze er prachtig uit, zo vrolijk en kleurig.
Fijne avond en groetjes, Nicole

Janny zei

Wat ziet dat er weer fleurig uit, ze zijn leuk geworden zeg!

Groetjes Janny

Peet zei

Wat een vrolijkheid met deze mooie kleuren en wat leuk om de servetten zo te verwerken.

Ik wens je een fijn weekend Janny.

Groetjes, Petra

THE BLACK BARN zei

WAT EEN LEUKE VROLIJKE POST ZEG!!

ERG LEUK!

FIJNE DAG,

MIRANDA