woensdag 3 oktober 2012

Fleur & kleur op woensdag uit de tuin

We hebben een druif in de tuin, waar dit jaar veel druiven aan stonden. Een rijke oogst dus!
De druiven zijn klein, maar heel erg lekker.
We hebben veel druiven uitgedeeld, maar ook pannen vol lekker druivensap gekookt.
Ik laat maar een klein stukje van deze foto zien, want de rest is niet zo fraai. Na het koken zaten overal paarsrode druivensap spetters! De keuken had dus kleur én een poetsbeurt nodig.

Neem voor meer fleur & kleur een kijkje op het blog van Veronique: een sneller kloppend hart.

13 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

ha ha jann, had vast een fleurig plaatje opgeleverd, maar ik denk dat je al blij was dat je het schoon kon gaan maken, owww die kleine druifjes zijn vaak zo lekker ☺
mooie foto's en lieve groet jenneke

Janny zei

In ieder geval fleur en kleur op woensdag met de spettertjes! Die kleine druifjes zijn dat muskaatdruifjes, die zijn heerlijk!

Groeten Janny

Thuis bij Tjits zei

wat heerlijk zoveel druiven!! wij hebben ook een druif in de tuin, 2 zelfs.. maar er komt helaas niets aan! je hele keuken doet vandaag dus mee aan fleur en kleur;)

lieve groet, Tjits

Loraine Living zei

Behoorlijke trossen hoor, bij mij is het niet veel ;(
En sap maken zo leuk, geniet ervan. Ik geniet van je foto's!
Lieve groet Diana

Ans zei

Prachtig,je druiven.
En erg lekker.
Hier bij ons in de tuin wilde het niet zo erg met de druiven,helaas.

Groetjes Ans

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat veel druiven zeg!! Goede oogst. Leuk dat je sap hebt gemaakt (lekker smeren!).

Groeten Maaike

Irena zei

heerlijk,nu nog wijn maken?groetjes irena

Eefies day zei

Je had dus echt heel veel kleur in je tuin van al die vlekken...maar lekker is het wel en het levert mooie foto's op.

Lieve groet,
♥Eefie

Zoete Kers zei

Fantastisch gewoon! Je eigen druiven!

Rosabears zei

Ik ben alvast gewaarschuwd !
De druiven zijn bij ons ook geplukt om verwerkt te worden.
Groetjes,
Marja

Gerry zei

Wat een mooie dichte volle druiventrossen! Heerlijk!
En ik denk dat ik ongeveer weet hoe je keuken er uit zag. Het spettert altijd zo.
Maar je hebt voorlopig een lekker sapje.

Lieve groet,
Gerry

Zilly zei

Oh-lijkt me heerlijk-knap gemaakt en nu knap aan de poets-xxx-Sil

Mirjam zei

Hallo Janny,
Wat heerlijk om je eigen druiven in de tuin te hebben. En ook nog zo'n goeie oogst. En die druivensap, wat zal die lekker smaken. Die spettertjes heb je dan wel voor over...
Fijne dag vandaag,
Lieve groet,
Mirjam