banner

woensdag 31 oktober 2012

Wanddecoratie in regenboogkleuren

Deze zomer liet ik in een blogpost al haakwerk zien in regenboogkleuren. Nu laat ik jullie (eindelijk) het eindresultaat zien! Het haakwerk was onderdeel van een wanddecoratie die ik bedacht had: een Issemijn schoolbord. Het is inmiddels te koop in onze webwinkel.
Alle onderdelen zijn van MDF. De kop en de poten heb ik bekleed met haakwerk en op het lijf zit schoolbordverf. Er kan dus lekker op gekrijt worden.

Kijk voor meer fleur & kleur op het blog van Veronique: een sneller kloppend hart.

P.S. de laatste tijd heb ik het erg druk gehad en daardoor weinig kunnen reageren op jullie blogposten. Binnenkort hoop ik weer gezellig bij jullie langs te komen!

10 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Janny,
Wat een geweldig mooi bord is het geworden. Welk kind zou daar nou niet blij mee zijn... Wat zullen hier mooie tekeningen op gemaakt worden...
Ik wens je een heel mooie dag,
Lieve groet,
Mirjam

creatie's and stuff by jenneke zei

wat heb je dat origineel verzonnen zeg wat een schatje
lieve groet jenneke

Irena zei

super gaaf,wat een leuk idee,groet irena

Gerry zei

Wat een mooi en bijzonder schoolbord!
En wat een mooie kleurtjes!
En ik wens je een mooie zonnige dag!

Lieve groet,
Gerry

Eefies day zei

Wat een vrolijk krijtbord zeg...zo lief met dat hoofd en die poten eronder...wie wil dat nu niet....
Doe maar rustig aan hoor, soms moet je even orde op zaken stellen.

Lieve groet,
♥Eefie

Ateljee de Kraal zei

Heel erg origineel zeg,heel erg leuk,
groetjes

Ans zei

Oh,wat een leuk schoolbord is dit.
Erg orgineel.

Groetjes Ans

Chrissie en Heidi zei

Dat ziet er super vrolijk uit!! En over vrolijk gesproken, hopelijk word jij dat als je even naar ons blogje komt ;-)

Moos zei

Tjeetje dat zal in menig kinderkamer geweldig staan!

In een volwassenkamer trouwens ook hoor!

Janny zei

Wat een mooi bord is dat geworden, erg origineel!

Groetjes Janny