banner

dinsdag 25 december 2012

Kerst 2012

1e  Kerstdag is alweer bijna voorbij, maar toch wil ik jullie nog een gezellige kerst toewensen. Beter laat dan nooit toch?

De afgelopen tijd heb ik het bloggen schandalig verwaarloosd. Ik hoop er in 2013 weer wat meer tijd voor te hebben. De laatste weken kwam het er zelfs vaak niet van om jullie berichten even te lezen, laat staan te reageren.

Op dit moment ben ik even "home alone". De familie is naar een kerstzangdienst, maar ik kon niet mee want ik ben sinds gisteren snipverkouden. Heel erg vind ik het niet, want binnen is het warm en gezellig, terwijl het buiten waait en regent. Ik heb nu ook even tijd om bij jullie blogs langs te gaan! Zo heeft ieder nadeel zijn voordeel. 
Ik hoop wel dat ik morgen minder Kleenex nodig heb, want het wordt een drukke dag met veel gasten. 


Gezellige 2e kerstdag morgen!

7 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Ik wens jou en je familie Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Gezond Creatief Nieuwjaar, liefs Valerie ♥

Ans van Ispelen zei

Beterschap en nog een gezellige tweede kerstdag toegewenst.

Groetjes Ans

creatie's and stuff by jenneke zei

owwwwwwwww janny, dat is niet fijn, nu was het gister binnen beter hoor, maar als je vandaag gasten krijgt....ik kom je toch nog een hele fijne dag wensen en alvast een goed uiteinde en een gezond 2013

lieve groet jenneke

Geke zei

Jij ook Janny, beterschap en een fijne tweede kerstdag.

Groetjes,
Geke

Maison Louise, Paintings by Louise zei

He... wat vervelend je verkoudheid, anderzijds ook we even genieten van de rust en gezelligheid.

Een hele fijne dag nog!

Lieve groet, Loes

Eefies day zei

Beterschap JaNNY, VERVELEND TOCH OM NU JUIST VERKOUDEN TE ZIJN, IK HOOP DAT JE DEZE TWEEDE KERSTDAG TOCH KUNT GENIETEN.

EEN LIEVE GROET,
★Eefie★

Judiths-creablog zei

Wat ziet het er gezellig uit!!
Ik hoop dat je je een stuk beter voelt en gisteren hebt kunnen genieten van de kerstdrukte bij je thuis!

Groetjes Judith