banner

dinsdag 11 december 2012

Kerst swap

Ik heb meegedaan aan een kerstswap bij Atelier Valerie. Mijn swapmaatje was Tinie. Van haar kreeg ik deze leuke gehaakte hangers: schattige kerstsokjes, een leuk kerstboompje en een bloemetjesslinger. Ik ben er heel blij mee en heb alles in een kerstboom van sloophout gehangen.
Voor Tinie heb ik hartjes gemaakt van stof uit de serie Eline's winterhuis, die ik heb afgewerkt met knoopjes, strikjes, kantjes en gehaakte sterretjes. Voordat ik alles op de post deed, heb ik de hartjes ook nog even in de houten boom gehangen voor het maken van de foto's.

Berichtje van Tinie: "Janny, bedankt voor de mooie harten. Ik ben er erg blij mee en heb al een idee waar ik ze ga ophangen."

Gelukkig was zij er dus ook blij mee!

8 opmerkingen:

Ger zei

Leuk om te zien al die creatieve kerst cadeau's, en nog veel fijner om aan elkaar te geven.

Lieve groeten en sfeervolle december maand gewenst!!
Ger

Ans van Ispelen zei

Het ziet er erg sfeervol uit.
En rood is toch wel een echte kerstkleur vind ik.

Groetjes Ans

creatie's and stuff by jenneke zei

dan heb je een heel lief swap maatje getroffen zeg...en wat een mooie spullen hebben jullie voor elkaar gemaakt...vind alles even mooi ♥
lieve groet jenneke

Atelier Valerie © zei

Julie hebben beide een fantastisch prachtige swap gemaakt.
Bedankt alvast voor de fijne samenwerking, liefs Valerie ♥

Gerry zei

Wat een leuke cadeautjes hebben jullie voor elkaar gemaakt.
Zo'n swap is toch een leuk idee.
Een mooie dag!

Lieve groet,
Gerry

http://truutske.blogspot.com zei

Wwat een heerlijk gevoel he dat jullie beide zo blij zijn met de fantastische kado-tjes. Weetje, vooral de kleine sokjes zijn zo schattig. Leuke post heb je geplaatst hoor.
Ik wens je een mooie dag, Trudie.

Tinie zei

Hoi Janny, Je hebt er een leuk bericht van gemaakt. Ik heb jouw hartjes in de guirlande boven de spiegel gehangen. Staat supergezellig, foto komt nog. Lieve groet Tinie

Eefies day zei

Wat leuk om zo samen te swappen en dan van die mooie dingen uit te wisselen, prachtig zeg.

♥Eefie