banner

maandag 21 januari 2013

It's wintertime

Ik heb al zoveel mooie winter-blogposten voorbij zien komen, dat ik natuurlijk niet achter kan blijven!
Na veel mislukte pogingen heb ik eindelijk de vlaamse gaai op de foto kunnen zetten, die af en aan vliegt om pinda's te eten.
De sneeuwpop stond gelukkig stil, dus die was zo op de kiek gezet. Van deze sneeuwpop hebben we knutselpakketten in de webwinkel en er zijn er inmiddels al veel verhuisd. We moeten dus weer snel aan de slag om nieuwe mutsjes te haken!

Ik wens jullie allemaal een fijne winterse week!

We vinden het leuk,
 als je ons leuk vindt op facebook!


10 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Mooie winterse sfeerbeelden, die jammer genoeg begin volgende week zullen gedaan zijn. Het knutselpaketje vind ik heel tof!
Nog een gezellige en knusse avond,
liefs Valerie ♥

Mirjam zei

Hallo Janny,
Knap van je dat je het geduld had om deze vogel te 'vangen'. Mij lukt het nooit, altijd onscherpe foto's door snelle bewegingen....
En wat een super vrolijk sneeuwpopje, dat gehaakte mutsje is zooo leuk!!
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Moos zei

Wat een geweldige foto's meis!!!!

Die Vlaamse gaai .... schitterend!!!!!! Dat is zeker al die pogingen waard geweest!!!!!!!

Krek wak wou zei

Kei leuk die sneeuwpoppen! Lekker vrolijk in de sneeuw!
x Nicole

Ellen van Vuuren zei

ha ik dacht dat het een echte sneeuwpop was (bedoel van sneeuw hey haha) leuk zeg !!

Gerry zei

Liefs,
Gerry

Ans van Ispelen zei

Wat goed,dat je de vlaamse gaai op de foto hebt kunnen krijgen.
Is mij nog niet gelukt,terwijl ik ze met regelmaat in onze tuin heb.

En wat een grappige sneeuwpop.

Groetjes Ans

Tinie zei

Mooie foto's. Vogels zitten helaas slecht stil, ik heb het ook geprobeerd. Nog maar eens proberen. Groet Tinie

Rozen van Papier zei

Mooie plaatjes in de sneeuw!

Groetjes Janny

Thuis bij Tjits zei

ik kom nog even genieten van je winterplaatjes, want het is bijna gebeurd met de sneeuw en met de mooie winterplaatjes, zondag dooi en dan krijgen we herfst.. jakkes..
dank je voor je verrassingskaart voor mijn verjaardag, heel leuk!

fijn weekend,
lieve groetjes, Tjits