banner

donderdag 31 januari 2013

Januari in vogelvlucht

Op nieuwsjaarsdag binnen bloeiende hyacinten, buiten een witte kerstroos, bemoste kruiken en takken. Op een wandeling was er al een bloeiend bloemetje aan een struik te zien en een prachtige lucht, die iedere minuut leek te veranderen. De babydeken voor een lief Belgisch jongetje kwam eindelijk af. 
Buiten sneeuw en binnen de kachel en de kaarsjes aan. Verder liet ik een kleurige vaashoes, een sloophouten hart en een cupcake zien! 

Dit was januari in vogelvlucht(een initiatief van Franse lelie).

De maand is voorbij gevlogen met veel werk en weinig tijd. Het ziet er naar uit dat het de komende maanden nog even zo blijft. Maar....beter druk dan geen werk! 

Ik wens jullie alvast een prettig weekend.

10 opmerkingen:

Ger zei

Leuk hoor,al die collages in vogelvlucht die langskomen op diverse blogs.

Dat kleine lieve mensje met vrolijke lach onder dat prachtig gehaakte dekentje is mijn favoriet!!!

Liefs,Ger

Ans van Ispelen zei

Prachtig,je januari-collage.
Ja,de eerste maand van het nieuwe jaar is weer voorbij.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Ellen van Vuuren zei

mooie collage !
en inderdaad beter druk dan geen werk , al die arme mensen die nu ontslagen zijn of nog gaan worden !!

liefs, Ellen

Mirjam zei

Hallo Janny,
Wat een heerlijke collage. Doet je beseffen dat je naast je werk en dagelijkse beslommeringen ook nog heel veel andere dingen hebt gedaan waar je enorm van hebt genoten. Heel mooi overzicht...
Ik wens je ook een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Atelier Valerie © zei

De mooie momenten van januari vastgelegd en een maand is voorbij zonder er besef van te hebben!
Een gezellig en knus weekend,
Liefs Valerie ♥

Tinie zei

Mooie collage heb je gemaakt. Ik ben blij dat we weer wat dichter bij het voorjaar zijn beland, januari vind ik een maand van niks. Jouw foto's maken het weer helemaal goed. Okk jou wens ik een fijn en gezellig weekend. Lieve groet Tinie

Gerry zei

Leuk dat je er ook mee doorgaat, Janny!
Ondanks dat je het druk hebt, heb je ons toch mooie dingen laten zien!

Lieve groet,
Gerry

http://truutske.blogspot.com zei

Ja, wat ging januari snel voorbij he.
Leuke collage heb je gemaakt. Ik kom
daar meestal niet toe maar moet
het eigenlijk gewoon ook eens doen. Zo gezellig om terug te kijken.
Wens je een mooi weekend, Trudie.

Chantal Roos zei

Mooie collage! Zo vrolijk met dat babydekentje als middelpunt.
Ik wens je een fijn weekend.
Vriendelijke groeten,
Chantal

Eefies day zei

Prachtig Janny je collage laat weer alle mooie momenten zien en wat is het een prachtmaand geweest.

Lieve groet,
Eefie