zaterdag 5 januari 2013

Tuin in januari

Op de eerste dag van 2013 liep ik een rondje door de tuin en  maakte ik deze foto's! 
De witte kerstroos staat er prachtig bij ondanks de regen die de afgelopen tijd gevallen is. Wel zijn op de bloem nog duidelijk de regendruppels te zien...
...de potten op de tuintafel zijn door alle nattigheid helemaal groen uitgeslagen. De takken met mos vond ik een paar weken terug tijdens een wandeling. Ik heb ze meegenomen om nog iets mee te doen, maar het is er tot nog toe niet van gekomen.

Fijne zondag!

8 opmerkingen:

Eefies day zei

Mooi om in je tuin bloeiende planten te zien, prachtig is dat in deze tijd..de charme van de takken is ook mooi, prachtig dat vergrijsde mos...
Ik wens je eenmooi weekend,
Lieve groet,
♥Eefie

vee zei

Zeg amai gij kunt schoon foto s trekken

My Home Sweet Homemade zei

Owww... zóóó mooi die kerstroos! En die takken vind ik ook fantastisch, gewoon puur natuur!
Nog een fijn weekend, groetjes Elly

Gerry zei

Oh, de mooie kerstroos! Ik hoop dat ik in de uitverkoop van de winterbloemen nog een kan bemachtigen, want ze zijn wel duur. Ik had er een, maar die is doodgegaan tot mijn spijt.
Ik vind de potten met bemoste takken ook wel een mooi stilleven.

Lieve groet,
Gerry

Judiths-creablog zei

Wat mooi je foto's!!!

Fijne zondag!

Groetjes Judith

Ans van Ispelen zei

Heel erg mooi.
Ook de takken met het mos er op.

Groetjes Ans

Mirjam zei

Hallo Janny,
Wat een prachtige bloem van de kerstroos. Wat heerlijk dat er nog wat bloeit in jouw tuin, hier is er niets bloeiend meer te vinden...
De takken zien er met het mos heel mooi decoratief uit...
Ik wens je een heel fijne zondag,
Lieve groet,
Mirjam

creatie's and stuff by jenneke zei

prachtig zeg de kerstroos, nu nog iets verzinnen voor de mooi takjes

lieve groet jenneke