donderdag 21 februari 2013

Groen plantenhoekje

Op een oude tafel heb ik een groen hoekje gemaakt met planten en glaswerk. De grote glazen flessen komen van de rommelmarkt.  De vetplant rechts heb ik 40 jaar geleden als klein stekje in een potje gestopt en is in de loop van de tijd heel groot geworden.

Door tijdgebrek kom ik er bijna niet aan te toe om gezellig jullie blogposten te lezen. Vandaag maak ik toch even tijd om een blogpost te plaatsen en even te vertellen waar ik druk mee ben:
de afgelopen 3 dagen was ik druk met behangen. Verder zijn we bezig met het inrichten van een nieuwe webwinkel, die in maart opengaat. Daarnaast zijn we al bezig met de voorbereidingen voor de Creatieve hobby en handwerkdagen, die op 21, 22 en 23 maart wordt gehouden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch. Mocht je die beurs bezoeken, kom dan gezellig even langs.


7 opmerkingen:

Ger zei

Druk,druk,druk....
waar heb ik dat vaker gehoord....

Maar druk zijn met leuke dingen en veranderingen waar je zelf voor kiest gaan de mens meestal goed af.

Tja, die stoere no nonsens vetplant Crassula kan uitgroeien tot een kamerstruik.
In de zomer met pot en al naar buiten en in het najaar weer naar binnen daar kreeg hij bij mij altijd een enorme oppepper van.

Succes met alles!!
Lieve groeten,
Ger

Ellen van Vuuren zei

oh ik heb geen planten (vroeger wel) als ik dit zo weer zie dan begint het te kriebelen ziet er wel erg gezellig uit !

Crea Annemieke zei

Ze zeggen dat planten houden ouderwets is of oubollig! Nou mooi niet! Staat warm en huiselijk en gezellig....
Sterkte en succes met al je dingen.

hartelijks Crea Annemieke

Ans van Ispelen zei

Wat een gezellige planten - collage.
Fijn,dat je weer even tijd kon maken voor je blog.

Groetjes Ans

Mirjam zei

Hoi Janny,
Wat een heerlijk, gezellig plantenhoekje. Super dat je die ene plant al 40 jaar hebt...
Succes met je webwinkel en heel veel plezier alvast op de handwerkdagen.
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Esther zei

Mooi hoor. Jouw vingers zijn groener dan de mijne :-) Succes met alles.
Groetjes,
Esther

Gerry zei

Wat heerlijk die plantenhoek. En zo te zien gedijen ze goed. Kan ik niet altijd van mijn planten zeggen.
Ik wens je heel veel succes met de voorbereidingen van allerlei leuke dingen.

Lieve groet,
Gerry