banner

donderdag 7 maart 2013

Have a nice day

Dit bericht had ik natuurlijk vanochtend al moeten plaatsen, want de dag is bijna. Daarom wens ik jullie nog een fijne avond en morgen a nice day.
Het vogelhuisje in de vorm van een koekoeksklok heb ik gepimpt met tijdschriften. Mocht je interesse hebben in de werkbeschrijving, die is te vinden op mijn andere blog. Klik dan op het vogelhuisje rechts naast dit bericht. Dit vogelhuisje gaat mee naar de beurs als inspiratie/voorbeeld.

Bedankt voor jullie reactie op mijn vorige bericht over de beursvoorbereidingen. Die zijn  nog steeds in volle gang. Heel erg leuk als je inderdaad even langskomt als je de beurs bezoekt. Especial & More is te vinden op het inspiratieplein van Metdehand (tussen beide hallen in). Zelf hoop ik alle dagen aanwezig te zijn óf in onze stand óf aan de workshoptafel.

5 opmerkingen:

Ellen van Vuuren zei

ziet er veelbelovend uit !!
succes !!

liefs, Ellen
http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

Mirjam zei

Hoi Janny,
Wat een heerlijke kleuren. Het ziet er allemaal geweldig uit hoor.
Ik wens je heel veel succes maar vooral ook heel veel plezier toe...
Lieve groet,
Mirjam

creatie's and stuff by jenneke zei

much fun enne mooi plaatje

lieve groet jenneke

Ans van Ispelen zei

Ziet dat er eventjes mooi uit.

Groetjes Ans

Eefies day zei

Voor jou oom een fijne avond en morgen een fijne dag...doe rustig aan en denk aan de beurs.

Lieve groet,
Eefie