zondag 31 maart 2013

Pasen

Na hele drukke weken is de rust gelukkig weer een beetje weergekeerd en kom ik eindelijk weer eens aan bloggen toe! 

Vandaag kwam de familie gezellig bij ons eten. Inmiddels is iedereen weer vertrokken en had ik de gelegenheid om lekker achter de computer te kruipen. Ik ga straks ook nog even jullie blogs bezoeken, want dat heb ik gemist.

Op de foto rechtsonder in de collage nog een klein "vleugje beurs". De grote glazen potten met takken uit een boomgaard hebben op de beurs dienst gedaan. Aan de takken in deze pot hangen de paaseieren waar we knutselpakketjes van hadden en de papieren paasvogelhuisjes.
                             
Inmiddels heb ik alles uit de takken gehaald, want ik heb zo langzamerhand genoeg paaseieren en vogelhuisjes gezien. De takken vind ik zo ook heel mooi.
                           
Deze kleine narcissen heb ik uit de tuin geplukt. De meeste staan nog in de knop, maar er waren er al een paar open. Best bijzonder met dit koude weer. Vanmorgen toen we naar de kerk gingen, sneeuwde het licht en net ook weer. Het weer past beter bij Kerst dan bij Pasen!
Op tafel heb ik gisteren een schaal gezet met voorjaarsbolletjes en mos met hier en daar een kwarteleitje. Ja en ook nog een beetje kitsch, want ik kwam tussen de paasspullen dit kuikentje tegen en dat heb ik er ook maar in gezet.

Ik wens jullie nog een fijne 2e Paasdag!


7 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Een gezellige paassfeer bij jullie!
Geniet ervan en nog een fijne Pasen!
Liefs, Valerie ♥

Eefies day zei

Wat een mooie collage van de beurs zeg, het ziet er leuk uit.
Eindelijk een beetje rust..dat mag dan ook wel.
Mooi je narcisjes, toch wat lente in de tuin.

Nog fijne dagen en een lieve groet,
Eefie

Mirjam zei

Hoi Janny,
Wat een heerlijke plaatjes, zo verrukkelijk vol van het voorjaar al... Ik wens jou en je gezin ook nog een heerlijke tweede paasdag morgen,
Lieve groet,
Mirjam

Janny zei

Wat een leuke collage en het kuikentje is erg lief.

Fijne dag nog morgen,

groeten Janny

Gerry zei

Wat een mooie collage.
Op dit moment zijn die mooie glazen flessen ook heel erg in. Je ziet ze overal en echt mooi!
Vanmiddag tijdens een wandeling zag ik ook een bosje narcissen voorzichtig opengaan. Zo mooi!
Ik hoop dat je nu even van de rust mag genieten.
Nog een mooie dag morgen!

Lieve groet,
Gerry

Ans van Ispelen zei

Mooie vrolijke paassfeer bij je,Janny.
En ja,takken zonder eitjes erin is net zo goed heel mooi.

Ik wens je nog een fijne tweede Paasdag toe.

Groetjes Ans

Krek wak wou zei

Mooie foto's, Janny! Ziet er gezellig uit!
X Nicole