banner

zaterdag 14 september 2013

Herfst uit de tuin

 


Herfst uit de tuin

Vanmiddag heb ik een rondje gelopen in de tuin, in de regen! Al het materiaal dat ik voor dit herfststuk gebruikt heb, vond ik in mijn eigen tuin,
Als basis gebruikte ik oasis met langs de rand grote klimopbladeren (foto 1). Daarna heb ik over de hele schaal de grootste bloemen verdeeld, in dit geval de hortensia's (foto 2), sedum en dennenappels. Ook de dennenappels komen uit eigen tuin! Misschien denk je nu dat ik in het bos woon, maar nee hoor, ik woon in de polder.
De "gaatjes" vulde ik met hop, zaaddozen van bloemen, lampions, vuurdoornbessen, hei, malusappeltjes en hypericumbessen.
Buiten is herfst (het regent weer) en binnen ook met dit stuk in herfstkleuren op de eettafel.

Fijne zondag!

9 opmerkingen:

Petra zei

Ik vind het een geweldig stuk, echt gaaf ik hou van de herfst met zijn prachtige materialen en deze zo mogelijk nog mooiere kleuren. Ik ben bijna een beetje jaloers op z'n mooie creatie. Misschien van de week ook maar eens struinen want het word echt herfst weer dus alles word er niet mooier op in de tuin. Genieten hoor van je prachtige bloemstuk. Groetjes Petra.

Gerry zei

Oh Janny, wat heb je hier een prachtig stuk gemaakt! En wat mooi dat alles uit je eigen tuin komt.
En wat een prachtige herfstkleuren heb je gebruikt!
Ben er helemaal verliefd op!

Liefs,
Gerry

Mirjam zei

Hoi Janny,
Wat een prachtig stuk heb je gemaakt. Heerlijk om al die materialen zo uit je eigen tuin te kunnen halen...
Wat heb je trouwens een prachtige gehaakte deken in je header... Super!
Ik wens je een heerlijke zondag,
Geniet ervan,
Lieve groet,
Mirjam

Ger zei

Hoi Janny,

Het is een hele verzameling geworden die jij op een creatieve manier wist te verwerken. Komt heel sfeervol tot zijn recht op de mooie tafel van je gezellige eethoek!!!

Fijn weekeind en lieve groet!!
Ger

Ans van Ispelen zei

Echt schitterend.
Ik vind de kleuren van de herfst ook altijd schitterend.
Warm en gezellig.

Nog een fijne zondag
Groetjes Ans

Zaanse Zolder zei

Supermooi!

Rozen van Papier zei

Mooie herfstplaatjes zeg!

Groetjes Janny

Dinah zei

Wat een prachtig herfststuk!!!

Lieve groet,dinah

What's in a day zei

Wat een prachtherfststuk heb je gemaakt, je tuin geeft heel mooie bloemen hoor en als je er dan zoiets moois van maakt, geweldig!!

Lieve groetjes,
Eefie