maandag 21 oktober 2013

Herfst in huis en in de tuin

Herfst in huis en in de tuin

De foto's die ik vanuit de kamer maakte van de storm en de regen zijn even blijven liggen, want ik had een computercrash! Gelukkig is het nu weer prachtig herfstweer en kon ik in de tuin foto's maken. 

Het was een geluk bij een ongeluk dat alle foto's op een externe harde schijf stonden, want de harde schijf in de computer was niet meer te redden! Er is wel het een en ander verloren gegaan en dat betekende de afgelopen week hard werken om de schade zoveel mogelijk te herstellen. Ik ben echt heel blij dat mijn foto's er nog zijn en ben (eindelijk) zo verstandig geweest om alles op nog een andere externe harde schijf te zetten. 

De poezen hadden geen last van wat voor crash dan ook en maken binnen weer veel slaapuren, helaas op de bank. Dat krijg ik die beesten maar niet afgeleerd. Als iemand nog een tip heeft dan hoor ik die graag...

De guirlande maakte ik van allerlei herfstmateriaal uit de tuin, waarmee ik ook een étagère vulde.

Ondanks alle drukte nog even cupcakes gebakken met stukjes appel en kaneel. De herfst is zo gek nog niet!


6 opmerkingen:

Mirjam zei

Hallo Janny,
Wat een prachtige plaatjes, al die heerlijke kleuren, wat een fijn sfeertje...
Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Gerry zei

Nee Janny, de herfst is prachtig!
Balen, de computercrash.
Maar we mogen nu genieten van een paar prachtige herfstcollages. Mooie kleuren dat rood, oranje en bruin.
geniet!

Lieve groet,
Gerry

What's in a day zei

Wat is het mooi bij jou in de tuin, de herfstkleuren zijn prachtig.
Wat fijn dat je je foto's nog hebt zeg, zo erg als alles weg zou zijn.

Lieve groet,
Eefie

Ans van Ispelen zei

Schitterende herfstcollages,Janny.
En ja,katten liggen graag op de bank.
Misschien zou je zo'n slaapplekje kunnen aanschaffen,wat je aan de radiator hangt,is lekker warm.

Groetjes Ans

Krek wak wou zei

Gelukkig heb je je foto's nog....mooie collage's heb je gemaakt, Janny!
Fijne avond!
X Nicole

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Wat een gezellige herfstfoto's! Zo'n computercrash is niet fijn!

Groeten Maaike