banner

zondag 1 december 2013

Ondertussen niet stil gezeten

De hoogste tijd voor een blogpost! Het is wel errrrrrug lang geleden dat ik iets gepost heb en wat nog erger is, ik ben al die tijd niet bij jullie langs geweest! Net heb ik even een rondje gedaan en zag weer de prachtigste en gezelligste dingen langskomen in jullie blogposten. Ik heb dus echt wat gemist de afgelopen tijd.

Zoals jullie kunnen zien, heb ik ondertussen niet stil gezeten. Ik ben bezig met het haken van een nieuwe babydeken.

De sintcupcake maakte ik vorig jaar al als voorbeeld voor een knutselpakket. Deze staat nu in het zicht, want ik moet niet vergeten om sinterklaascadeautjes te kopen, gedichten te maken, enz.

In november kwam ik al een beetje in de kerstsfeer door de voorbereidingen van een kerstworkshop.

Ondertussen maakte ik nog twee knuffelbeesten met naam; een Issemijn voor Levi, een Boeps voor Lot en een geboortevogelhuisje voor Romy.


9 opmerkingen:

Jenneke van Maurik zei

wowwww wat een mooie creatie's zeg.... ik vind foto 2 van boven HELEMAAL het einde ♥ leuk je te lezen zeg

liefs jenneke

Mirjam zei

Hoi Janny,
Wat heb jij het druk gehad zeg. En wat een prachtige dingen heb je gemaakt...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Janny zei

Je hebt zeker niet stilgezeten, wat heb je een leuke dingen allemaal gemaakt,
Groeten Janny

Gerry zei

Wat een leuke knuffels, Janny!
En je plaid wordt ook heel leuk, leuke kleurtjes.
En nu op naar Sinterklaas!
Veel plezier deze maand!

Lieve groet,
Gerry

Esther zei

Het schiet mooi op met de deken. En de rest!
Groetjes, Esther

Ans van Ispelen zei

Het ziet er erg vrolijk uit,Janny.
Je hebt duidelijk niet stil gezeten.

Groetjes Ans

Ger zei

Ook jij hebt maar twee handen en kunt niet alles bijhouden.....maar als ik je blogpost bekijk zijn het wel twee handige handen en dat komt in december cadeau maand goed van pas,niets leuker om te krijgen en te geven dan een zelfgemaakt iets.

Fijne knutsel en feestmaand gewenst!!
Ger

What's in a day zei

Wat ben je druk geweest zeg, kan me voorstellen dat je geen tijd voor bloggen hebt gehad.
Het ziet er allemaal weer heel mooi uit.

Lieve groet, Eefie

Thuis bij Tjits zei

Jij hebt inderdaad niet stil gezeten, wat leuk allemaal!

lieve groetjes, Tjits