banner

vrijdag 6 december 2013

Winterlandschapje in pot.

Vorig jaar zag ik zoiets in een tijdschrift en vond het grappig. Voor mijn verjaardag kreeg ik deze hele grote pot van gerecycled glas. Met een beetje mos, een echt miniconifeertje, sneeuw en een hertje heb ik dus nu mijn eigen winterlandschapje in pot, maar...

...het boompje in het kasje is nep en kocht ik net iets eerder dan het echte conifeertje. Het hertje had ik weken geleden al een keer gekocht, maar toen ik het hertje zag dat nu in de pot staat, vond ik die weer leuker... Gevolg: twee winterlandschapjes! De sneeuwpop is overigens het voorbeeld van het knutselpakket sneeuwpop en mocht even in de kas voor een paar foto's.

Nu moet ik toch echt snel aan de slag, want we vieren morgenavond nog sinterklaas en ik moet de cadeautjes nog inpakken en 2 gedichten maken!

Fijn weekend!

10 opmerkingen:

Esther zei

De landschapjes zijn leuk geworden. Vooral die in de pot vind ik erg mooi.
Fijn weekend en succes met alles,
Esther

Ger zei

Met zo'n grote glazen pot kan je alle kanten op,en dit idee is er een van,leuk.

Ga snel verder met je pakjes en gedichten zou ik zeggen...
ik ga ook verder met reageren bij mijn volgers...

Maak er een gezellige pakjesavond van!!
Ger

Gerry zei

Mooie landschapjes in de potten. Wat kun je veel doen met grote flessen/potten.
Een hele fijne pakjesavond gewenst morgen en ook een mooi weekend!

Lieve groet,
Gerry

It's me zei

Wat leuk Janny !!!...fijn weekend...x !

Mirjam zei

Hoi Janny,
Wat staat dat lief, je hebt heel mooi gedaan zo...
Ik wens je een heel gezellige pakjesavond,
Lieve groet,
Mirjam

Jenneke van Maurik zei

enorm leuk ik hou dr van

liefs jenneke

Zaanse Zolder zei

wat prachtig zeg!

Punky Wunky zei

Leuk ♥

Janny zei

Wat leuk en fijntjes!

Groetjes Janny

Ellen van Vuuren zei

hoi hoi, ben blogjes aan het bijlezen en ik vind het prachtig geworden !! xxx