banner

donderdag 13 februari 2014

Druk met...

...knippen, strijken, vouwen, inpakken van stofcoupons die meegaan naar de hobby- en handwerkbeurs op 12-13-14 maart in de Brabanthallen in 's Hertogenbosch.
Ik ben ook druk met het maken van productfoto's van de nieuwe DIY pakketten, óók voor de beurs.
Toch even een rondje tuin gedaan en deze foto's gemaakt. Dit jaar liggen de malusappeltjes tussen de bloeiende winterakonietjes. De vogels hadden het waarschijnlijk niet koud genoeg om deze allemaal op te eten. De kerstroos blijft een van m'n favorieten.
Tussen de bedrijven door natuurlijk toch op verjaardagsvisite bij m'n zus, die zelf deze leuke kan uitzocht, die ik ook wel had willen hebben.


5 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

Wat een leuke stofjes en prachtige bloemen, hier word ik helemaal blij van:))
Leuk om zo bezig te zijn voor de hobby- en handwerkbeurs. De kan voor je zus vind ik ook erg leuk!

Lieve groetjes, Tjits

Mirjam zei

Hoi Janny,
Je hebt het er maar druk mee, wat een heerlijke stofjes zeg.
Ik wens je alvast heel veel succes op de beurs en geniet er ook lekker van hoor...
Ik wens je voor nu eerst een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Ans van Ispelen zei

Je hebt het maar druk,Janny.
Maar wel met hele leuke dingen.
En wat een leuke kleurtjes allemaal.

Groetjes Ans

Gerry zei

Wat een leuke stofjes, Janny!
En wat een leuke huisjes heb je gemaakt.
Ik wens je veel op weg naar de Brabanthallen.
Met de zachte winter komt alles vroeg. Ik denk dat de vogels nog genoeg voedsel kunnen vinden.

Lieve groet,
Gerry

Esther zei

Wat een mooie kleurige blogpost. Ik word er helemaal vrolijk van. Succes op de beurs!
Groetjes, Esther