vrijdag 23 mei 2014

Rood, wit en blauw...

...zijn de kleuren van de vlag!

Met deze kleuren heb ik een tijd geleden alweer een blik gepimpt door het eerst te beplakken  met tijdschriftenpapier en het daarna rood, wit en blauw te verven.

Nu ben ik bezig met het breien van een postzak kussen. Het kan nog wel even duren voordat het af is,
want nu moet ik de tekst in gaan breien en dat gaat niet zo snel. Bovendien heb ik weinig tijd want we zijn al maanden druk met het huis en de bruiloft in juni van onze dochter en haar vriend.
Daardoor schiet het er ook vaak bij in om jullie blogposten te bekijken, laat staan te reageren. In de tweede helft van dit jaar hoop ik weer meer tijd te hebben!

Fijn weekend allemaal!

2 opmerkingen:

Gerry zei

Een mooi nationaal blik, Janny!
En zo'n PTT-kussen breien vind ik heel leuk. Ben benieuwd als hij helemaal klaar is.
Leuk dat je dochter gaat trouwen. Dat vergt vaak wel enige voorbereiding.
Veel plezier!

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hoi Janny,
O dat kussen wordt mooi zeg. Wat een super leuk idee ook.. Ik zag ergens wel een gehaakt exemplaar, o dat werd een tas, maar zo gebreid ben ik nog niet tegengekomen. Mooie kleurencombi...
Spannende tijd dus voor jullie allemaal met de bruiloft van jullie dochter zo dichtbij nu...
Alvast van harte gefeliciteerd...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam