zaterdag 28 juni 2014

Wedding

Vorige week vrijdag zijn Tessa (mijn dochter) en Theo getrouwd. 
Het was een prachtige dag! 

We zijn heel druk geweest, kijk maar mee...
Bij de deur maakte ik een guirlande van groen,
 lisianthus, gipskruid en tule. ..
.. en op de deur een krans met daarin duifjes-bruidspaartje...
...een étagère met witte lisianthus en tule voor binnen...
...een naambord voor buiten.
Tafelversiering..
..bedankjes om uit te delen aan de gasten...
...made by Tessa.
Een lange blogpost, na een lange tijd afwezigheid,
maar ik denk dat jullie nu wel begrijpen waarom ik de afgelopen tijd niets van mij heb laten horen.
Ik was dus heel druk met de voorbereidingen voor de bruiloft,
wat overigens heel leuk was om te doen!

Dan nog even iets anders. De laatste tijd krijg ik veel spam op mijn blog
en daarom heb ik helaas de woordverificatie in moeten schakelen. Ik weet dat niemand dat prettig vindt en ik hoop dat het binnenkort weer uitgeschakeld kan worden. Sorry voor het ongemak!

Fijne zondag!
Janny




8 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Janny,
Van harte gefeliciteerd met je getrouwde dochter... Wat een mooi stel is het. En wat heb je daar een hoop werk aan gehad. Maar het was het wel waard zo te zien, want het ziet er prachtig uit allemaal... wat heerlijk feestelijk...
Jouw bijdrage aan een fantastische dag...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Minimoek zei

Ooo, wat prachtig allemaal, Janny en nog van harte gefeliciteerd. In augustus trouwt onze dochter dus ik zit helemaal in de bruidssfeer! Gr. Linda

Gerry zei

Wat een sprookjesbruiloft, Janny!
Wat een mooie dingen heb je gemaakt!
kan me helemaal voorstellen dat je het daar druk mee had.
Wat een prachtig stel en je dochter heeft een prachtige jurk!
Een prachtig log!

Liefs, Gerry

Gerry zei

En ik vergeet je helemaal te feliciteren: van Harte Gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter!

Gerry

Thuis bij Tjits zei

Van harte gefeliciteerd Janny! Wat een schitterend bruidspaar, die jurk.. wow wat een droom!
Je foto's getuigen van een prachtige dag en mooie sfeer.

Lieve groet, Tjits

Ans van Ispelen zei

Wat een mooie foto's.
En nog van Harte Gefeliciteerd.
En inderdaad,ik kan me indenken dat je het druk hebt gehad.

Groetjes Ans

Dinah zei

Gefeliciteerd. Snappen we dat je het heel erg druk hebt gehad met de voorbereidingen.. Vertel mij wat, zit er nog midden in... Wat mooi die bloemen. Wat zagen ze er mooi uit. Geloof gelijk dat jullie een fantastische dag hebben gehad.

Lieve groet,dinah

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Janny, van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter.

Zo mooi heb je alles gemaakt, echt schitterend!

Wat een prachtige trouwjurk heeft je dochter aan, heel romantisch.

Fijne week en lieve groet,

Loes