zaterdag 30 augustus 2014

Mijn (knutsel)week

Als ik achter mijn computer zit, zie ik (voor de verandering in de regen) voor het raam heel veel druiven hangen. Straks maar wat oogsten en lekker sap maken.
Dinsdag knutselden we in een grote tent met 85 kinderen van de speelweek piramides. Buiten kletterde de regen en het terrein was een grote modderpoel, maar de stemming bij de kinderen zat er goed in. Toen de piramides af waren zag het er gelijk een stuk zonniger uit. Aan het eind van de dag zaten de kinderen van top tot teen onder de modder en verf maar dat vonden ze alleen maar leuk. Ik vraag me wel af of de moeders dat ook vonden.

Er zijn weer drie nieuwe handgemaakte knuffels af. Knuffel Issemijn is gemaakt voor de geboorte van Ruben. De rood-grijze Issemijn en de knuffelaap staan in de shop.
Ook in de shop het van sloophout gemaakte krukje met een gehaakte krukhoes.Vandaag ga ik de hoes haken voor nog een sloophouten krukje. Ik vind het alleen erg moeilijk om kleuren te kiezen, want er zijn zoveel mooie kleuren!
Inmiddels zijn de voorbereidingen in volle gang voor de Kunst en Hobbymarkt in IJsselstein op 20 september en daar ga ik nu mee verder...

Ik wens jullie een fijn weekend!

2 opmerkingen:

Gerry zei

Leuke dingen heb je gemaakt, Janny!
En ik wens je veel succes voor de voorbereidingen voor de kunst en hobbymarkt!

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hoi Janny,
Wat heb je een lekkere creatieve week gehad. Vooral je Issemijn vind ik super. Wat zullen kleine babietjes daar een plezier van hebben...
Ik wens je een heel fijne zondag,
Lieve groet,
Mirjam