banner

maandag 13 oktober 2014

Herfst

Ik heb kisten vol goudreinetten gehad, die prachtige herfstkleuren hebben en heerlijk zijn! Ik heb er inmiddels appelmoes en appelbollen van gemaakt en appeltaart bakken staat nog op het to-do lijstje.
In september heb ik voor een markt allerlei herfstdecoraties gemaakt met hortensia's, lampionnetjes, besjes, dennenappels, malusappeltjes, sedum, chrysanten, hei, judaspenning, enz. Ik maakte twee herfstkransen en de kleine herfststukjes zitten in potten met een gehaakte vaashoes. De hoezen zijn zo klaar. Hoe je een hoes haakt voor een fles kun je lezen op mijn andere blog. Overigens kun je met die beschrijving ook de hoes haken voor de pot rechtsboven op de foto. Binnenkort volgen ook de haakpatronen van de andere vaashoezen.

4 opmerkingen:

Gerry zei

Oh wat heerlijk, Janny!
Voorlopig wel wat lekkers in de diepvries?
Wat een prachtige herfstkleuren en de hortensiakrans is prachtig!
De sedumkleuren zijn ook heel mooi!
Geniet van de herfst!

Liefs, Gerry

Ans van Ispelen zei

Wat mooi Janny.
Echt herfst.
Je hebt echt gevoel voor compositie.

Groetjes Ans

Mirjam zei

Lekker hoor, zoveel van die heerlijke moesappelen... Ik ga ze binnenkort plukken bij de Olmenhorst, daar zijn van die speciale plukmiddagen. Ik ga in de herfstvakantie met mijn nichtje... zo gezellig. En dan ook appelmoes maken en appeltaart... zeker weten...
Je herfstdecoraties zijn super leuk, de hoesjes om de potten zijn prachtig...
Ik wens je een fijne avond,
Liefs,
Mirjam

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Oh... wat heerlijk al die appels.

Prachtige decoraties en zo heerlijk kleurrijk, vooral het stukje van de eerste foto linksboven vind ik erg mooi.

Fijne avond en lieve groet,

Loes